شهرکرد؛

پیش بینی بارش باران و برف و وزش باد در چهارمحال و بختیاری

اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری پیش بینی کرد: نفوذ سامانه ای ناپایدار، سبب بارش باران و برف و وزش نسبتا شدید باد در برخی نقاط این استان، از اوایل روز یک شنبه تا اواخر روز دوشنبه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بر اساس اعلام این اداره کل؛ بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان دهنده آسمانی صاف و در ساعات بعداز ظهر توام با افزایش ابر و وزش باد برای امروز شنبه می باشد و از اوایل فردا یک شنبه، نفوذ سامانه ای ناپایدار را به سطح منطقه خواهیم داشت که تا اواخر روز دوشنبه موجب بارش باران و برف و وزش نسبتاً شدید باد در برخی نقاط استان خواهد شد.

بیشینه فعالیت این سامانه برای نیمه غربی استان و خصوصاً کوهرنگ و لردگان (فلارد) پیش بینی می شود.

لازم به ذکر است رخداد پدیده کولاک برف برای مناطق برف گیر و رعد و برق، در مناطق جنوبی استان طی مدت مذکور دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری همچنین اعلام کرد: وضعیت هوای این استان در 24 ساعت آينده؛ کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد، در 48 ساعت آينده؛ قسمتی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد، و در 72 ساعت آينده؛ نیمه ابری تا ابری در بعدازظهر بارش برف و وزش باد پیش بینی می شود.



انتهای پیام/ی

برچسب ها: هواشناسی ، بارش ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.