سنندج؛

پرداخت 105 فقره کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان قروه‌ای

مدیر کمیته امداد امام خمینی قروه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 105 فقره کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در قروه پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ازسنندج،علیرضا خوشبخت گفت:سرانه هر فقره جهیزیه را 20 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: 6 مورد هدیه ازدواج هم به نوعروسان اهدا شد که ارزش هر یک 10 میلیون ریال بود.

این مسئول با بیان اینکه 50 نوعروس دیگر نیز در انتظار دریافت این کمک‌ها هستند، تصریح کرد: امیدواریم با مساعدت خیرین که همواره در امور خیر پیشتاز بوده‌اند، بتوانیم تا پایان سال این تعداد را تامین و در اختیار نوعروسان این نهاد قرار دهیم.

وی با بیان اینکه ایجاد بسترهای لازم برای توانمندسازی مددجویان از مهم‌‌ترین اولویت‌ها و سیاست‌های این نهاد است، گفت: ایجاد اشتغال، ساخت مسکن، پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن و پرداخت کمک هزینه ازدواج دارای اهمیت ویژه‌ای در راستای توانمندسازی مددجویان است که مورد تاکید این نهاد است.

گفتنی است از 11 هزار نفر جمعیت زیرپوشش این نهاد در قروه، 310 نفر را ایتام زیر 18 سال شامل می‌شوند، که هزار و 30 حامی از سراسر کشور این ایتام را زیرپوشش حمایت‌های مالی و معنوی خود دارند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.