شیراز؛

افتتاح كانال رسمی تلگرام "فعالين عرصه پيشگيری اوليه از اعتياد"

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر فارس از افتتاح كانال رسمي تلگرام با عنوان «فعالين عرصه پيشگيری اوليه از اعتياد فارس» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، محمدرضا ابراهيمي اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی امروز به عنوان اصلی‌ترین ابزارهاي ارتباطات جمعی مد نظر هستند و در این میان سرعت انتقال اخبار، رویداد ها و مسائل اجتماعی به واسطه این شبکه‌ها تا حد زیادی افزایش یافته است. 

وي افزود: با توجه به اينكه آگاه‌سازي و اطلاع‌رساني در حوزه پيشگيري از اعتياد همواره به عنوان محور اصلي مبارزه با مواد مخدر دنبال مي‌شود لذا با استفاده از امکانات جدید پیام‌رسان تلگرام كه هم‌اكنون به عنوان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان در میان کاربران تلقي مي‌شود نسبت به راه‌اندازي كانال رسمي تلگرام تحت عنوان «فعالين عرصه پيشگيري اوليه از اعتياد فارس» تحت نظارت شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان فارس اقدام شد. 

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر فارس به تشريح اهداف ايجاد اين كانال پرداخت و گفت: در کانال «فعالين عرصه پيشگيري اوليه از اعتياد فارس» در نرم افزار تلگرام، قرار است باز نشر مطالب و پيام‌هاي كوتاه و آموزنده مبتني بر اصول علمي، اخبار مهم در حوزه فرهنگي و پيشگيري از اعتياد به همراه محتوي چند رسانه‌ای نظیر عکس و ویدئو در اختيار مخاطبان باشد. 

ابراهيمي اضافه کرد: در این میان نکته‌ای که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، حجم و میزان انتشار مطالب در این کانال است که بر این اساس با استفاده از تخصص كارگروهي متشكل از كارشناسان حوزه‌هاي روانشناسي، روانپزشكي، آسيب‌شناسي اجتماعي، جامعه‌شناسي، مشاوره و... این شاخص به گونه‌ای مد نظر قرار گرفته است که ضمن آگاهی مخاطبان از مطالب و پيام‌هاي فرهنگي و پيشگيري و باز نشر مطالب، کمترین میزان پیام در طول روز با کیفیت بالا به دست مخاطبان برسد.

برای عضویت در کانال تلگرام «فعالين عرصه پيشگيري اوليه از اعتياد فارس» از لینکhttps://telegram.me/faala   استفاده کنید. 

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
United States of America
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۲ تير ۱۳۹۵
پیشگیری کنیم تاجامعه ای سالم داشته باشیم
یه کانال تلگرامی پیشگیری ازاعتیادمیخوام