بررسی وضعیت لژیونرهای ایران در لیگ قطر؛

جباری و دژاگه بهترین‌های لیگ ستارگان

بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ ستارگان قطر، این فصل در مجموع عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشته‌اند و به بررسی عملکرد این 7 بازیکن می‌پردازیم.

جباری و دژاگه بهترین‌های لیگ ستارگان
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ما در حال حاضر 7 بازیکن لژیونر در لیگ ستارگان قطر داریم که قصد داریم به بررسی عملکرد آنها در این لیگ و وضعیت آنها بپردازیم.

*اشکان دژاگه

اشکان دژاگه که دومین فصل حضورش را در تیم العربی می‌گذراند در این فصل بسیار بهتر از فصل گذشته عمل کرده است، او در فصل قبل با مبلغی سنگین به العربی پیوست ولی نتوانست درخشان عمل کند و بازی‌هایش باعث انتقاد رسانه‌های قطری از وی شده بود اما اشکان امسال بسیار بهتر بازی کرده و یکی از ستارگان تیمش بوده است تیم العربی در حال حاضر در رتبه پنجم لیگ 14 تیمی قطر قرار دارد و این هفته هم توانست با نتیجه سه بر دو با درخشش دژاگه تیم الغرافه را شکست دهد، دژاگه در این دیدار بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت یک گل زد و یک پاس گل داد.

*جواد نکونام

نکونام به تازگی و در نیم فصل به تیم العربی پیوست و هم تیمی دژاگه در این باشگاه شد، نکونام این هفته اولین مسابقه خود را برای العربی انجام داد و توانست عملکرد خوبی داشته باشد و یک پاس گل هم او داد تا ایرانی‌های العربی در هر سه گل تیمشان برابر الغرافه نقش داشته باشند.

*مسعود شجاعی

مسعود شجاعی در بازی این هفته تیم الغرافه برابر العربی گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما نتوانست مانع شکست 3-2 تیمش شود و در مصاف با نکونام و دژاگه بازنده بود با این وجود شجاعی، عملکرد خوبی را در این مسابقه به نمایش گذاشت اما اگر بخواهیم عملکرد او را در 17 هفته گذشته لیگ قطر بررسی کنیم نمی‌توانیم به شجاعی نمره خوبی بدهیم.

مسعود شجاعی تا اینجای فصل عملکرد قابل قبولی نداشته و حتی در نیم فصل زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی او از الغرافه هم شنیده می‌شد، اما وی در الغرافه ماند.

گلزنی او در این هفته می‌تواند برای وی امیدوارکننده باشد تا بتواند در هفته‌های آینده مثل این هفته عملکرد خوبی داشته باشد.

*مجتبی جباری

مجتبی جباری بهترین عملکرد را در بین لژیونرهای ایران حاضر در لیگ قطر را داشته است، جباری در تیم الاهلی قطر بازی و با اینکه تیمشان در رتبه 11 جدول قرار دارد و جایگاه خوبی ندارد اما جباری ستاره الاهلی محسوب می‌شود، تیم الاهلی این هفته در حضور 90 دقیقه‌ای جباری برابر تیم رده چهارمی السد به تساوی یک بر یک رسید. رسانه‌های قطری نیز عملکرد مجتبی جباری را در رقابت‌های این فصل، تحسین کردند و به نظر می‌رسد مسئولان الاهلی از حالا به فکر تمدید قرارداد با او هستند.

*پژمان منتظری

پژمان منتظری همبازی جباری در تیم الاهلی است و او هم در دیدار این هفته تیمشان مثل جباری 90 دقیقه در ترکیب الاهلی بازی کرد و بازی بدی هم انجام نداد.

منتظری بعد از حضور موفق در ام صلاح ابتدای فصل به باشگاه الاهلی پیوست و تا اینجا نیز عملکرد خوبی در این تیم داشته است فقط مصدومیت‌های گاه‌و‌بیگاه او کمی برایش دردسرساز شده است.

*مرتضی پورعلی گنجی

پورعلی گنجی در نیم فصل از لیگ چین به لیگ قطر آمد و عضو تیم السد قطر شد تا همبازی ژاوی در این تیم شود او در دیدار این هفته السد برابر الاهلی برای اولین بار در ترکیب السد قرار گرفت.

در تقابل با تیم جباری و منتظری به تساوی یک بر یک دست یافتند، پورعلی گنجی در این مسابقه نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و سرمربی السد لب به تحسین او گشود تیم السد در رتبه چهارم لیگ قطر قرار دارد.

*محمد نوری

تیم محمد نوری شرایط بسیار بدی در لیگ قطر دارد و با چهار امتیاز در رتبه آخر جدول هستند البته محمد نوری در تیم مسیمیر عملکرد بدی را نداشته و می‌توان او را بهترین بازیکن تیمش نامید، اما این تیم آنقدر ضعیف عمل کرده است که از دست نوری کاری بر نمی‌آید به نظر می‌رسد تیم مسیمیر که هفت امتیاز با تیم بالایی خود در جدول فاصله دارد اولین تیم سقوط کننده به دسته پایین‌تر است و بعید به نظر می‌رسد که نوری فصل بعد را در دسته 2 قطر و تیم مسیمیر سپری کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار