پیروزی بارسا در خانه قعرنشین

صدرنشینی شاگردان لوئیز انریکه با کسب یک پیروزی سخت در خانه تیم لوانته ادامه پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانهفته بیست و سوم لالیگا با دیدار تیم های لوانته و بارسلونا در ساعت ۱۴:۳۰ پیگیری شد.

بارسلونا در همان دقیقه ۳ روی یک حرکت تیمی زیبا توسط مسی به گل رسید اما داور این گل را آفساید اعلام کرد هر چند که تصاویر آهسته نشان دادند گل سالم بوده است. بارسا به بازی خوب خودش ادامه داد و سرانجام در دقیقه ۲۱ روی سانتر آلبا و گل به خودی بازیکن حریف به گل دست یافت.

تیم میزبان پس از این گل بازی هجومی از خودش ارائه کرد و موقعیت های مناسبی برای زدن گل تساوی بدست آورد که جدی ترین آن ها در دقیقه ۳۷ رخ داد اما ضربه بازیکن لوانته به تیر دروازه براوو برخورد کرد تا نیمه نخست با برتری بارسا به اتمام برسد.

بارسا در دقیقه ۵۴ روی یک ضد حمله توسط مسی به گل رسید اما داور این گل را هم به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. بازی در ادامه متعادل دنبال شد و هر دو تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما نتیجه بازی تغییر نکرد. تلاش های لوانته در دقایق پایانی به نتیجه نرسید و این بارسلونا بود که در آخرین دقیقه بازی روی یک ضد حمله توسط سوارز به گل دوم دست یابد تا در روزی که نمایش چندان خوبی از خودش ارائه نکرد در خانه تیم قعر جدول پیروز شود و با ۵۴ امتیاز به صدرنشینی اش ادامه بدهد.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار