قزوين ؛

مسئولان آبیک پیگیر وضعیت واحدهای تعطیل شده باشند

استاندار قزوین گفت: از مسئولان شهرستان آبیک درخواست می‌شود وضعیت واحدهای تولیدی تعطیل شده در این شهرستان را پیگیری کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛فریدون همتی  در دیدار با مردم شهر آبیک اظهار کرد: میزان سطح برداشت آبی که از منابع زیرزمینی استان قزوین صورت می‌گیرد، زیاد بوده و در حال حاضر ذخایر آبی 800 میلیون متر مکعب منفی است.

وی افزود: سطح بسیاری از منابع آب‌های زیرزمینی در استان قزوین کاهش یافته که راهکارهای صرفه‌جویی و روش‌های علمی برای مصرف بهینه در بین مردم ضروری است.

استاندار قزوین تصریح کرد: پیگیر تخصیص منابع مالی برای انتقال آب از سد طالقان هستیم؛ از سد طالقان برای 9 شهر و 100 روستای استان قزوین 70میلیون متر مکعب آب تخصیص یافته که مقرر شده در فاز نخست به شهر آبیک و سپس به قزوین و تاکستان اختصاص یابد.

همتی با اشاره به انتخابات پیش رو اضافه کرد: رقابت بین نامزدهای انتخاباتی نباید منجر به قهر، دلخوری و ناراحتی از یکدیگر شود.

وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه تأکید کرد و افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات مانند گذشته دشمنان را مأیوس و ناامید می‌کند.

این مسئول با اشاره به تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور کارشناسان استان قزوین و تشکیل اتاق‌های فکر برای تحقق اقتصاد مقاومتی ادامه داد: استقلال در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی امری لازم و ضروری است که می‌طلبد مسئولان در تحقق این امر تلاش و همت مضاعف داشته باشند.

انتهاي پيام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.