شیراز؛

بازداشت سارق کيف قاپ با 6 فقره سرقت

فرمانده انتظامي شهرستان "کازرون" استان فارس، از شناسايي و دستگيري يك سارق کيف قاپ و كشف 6 فقره سرقت از وي در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "مهرداد مشوق" گفت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مینی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف در يكي از خیابان هاي شهرستان "كازرون"، موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل، يك بانوي شهروند به آنها مراجعه و اظهار كرد؛ در آن خيابان به صورت پیاده در حال حرکت بوده كه یک دستگاه موتورسیکلت دو ترکه که راکب و ترک نشین سر و صورت خود را پوشانده بودند با تهدید چاقو کیفش که حاوی گوشی تلفن همراه، مبلغ ۲۰ هزار تومان وجه نقد، کارت ملی و کلید های منزل بود را قاپیده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان "کازرون" بيان كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي ماموران موفق شدند سارقان را شناسايي و در يك عمليات پليسي يكي از آنها را دستگير كنند.

سرهنگ "مهرداد مشوق" افزود: در تحققيات ازاين سارق كيف قاپ،‌علاوه بر سرقت از آن شهروند، وي به 5 فقره سرقت ديگر به همين شيوه با همدستي يكي از دوستانش اقرار كه تلاش براي دستگيري همدست وي ادامه دارد.

وي از شهروندان درخواست كرد: با هوشیاری کامل در حین خروج از منزل، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع  این گونه سرقت ها به پلیس، مأمورین را در دستگیری هرچه سریعتر کیف قاپان کمک کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.