بیرجند؛

10 سال زندان در انتظار تخریب کنندگان اموال عمومی

3 ماه تا 10 سال زندان در انتظار افرادی که از سر تفریح و یا سرقت اقدام به تخریب عمدی اموال عمومی می کنند.

10 سال زندان در انتظار تخریب کنندگان اموال عمومیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بيرجند؛ مدیر عامل پارک ها و فضاهای سبز شهرداری بیرجند تخریب عامدانه اموال عمومی را یک ناهنجاری اجتماعی بیان کرد که از سوی برخی افراد گاهی با هدف تفریحی نادرست و یا سرقت اموال صورت می گیرد.

انصاری افزود:در سال گذشته 130 میلیون تومان برای رفع و تجهیز مجدد خسارت های وارده صرف شده است و این در حالی است که بخش اعظم هزینه جبران خسارت ها از سوی مردم تامین می شود .

*کاش می شد همه مردم خود را یک مامور فضای سبز می دانستند 

حوری لقاء یکی از ماموران زحمت کش فضاهای سبز در بیرجند که بیش از ده سال از عمر خود را صرف نگهداری و مراقبت از فضاهای سبز شهری کرده است نیز گفت: در طول سالها فعالیت خود گاهی شاهد تخریب اموال پارک ها و فضاهای سبز از سوی افراد ناآگاه که اغلب نوجوان هستند،بوده ام .

این مامور پارک ها و فضاهای سبز بیرجند با بیان این مطلب که اگر مردم از این فضاها مراقب کنند لذت بیشتری می برند افزود: یک مامور شهرداری تا حدی قادر به نگهداری و مراقبت از پارک ها و فضاهای سبز شهری است ولی اگر می شد همه مردم خود را یک مامور فضای سبز می دانستند، حتما این خسارت ها به حداقل می رسید .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.