تراکتور یک قدم تا 6 تایی شدن

تیم های پدیده و تراکتور روز گذشته برای پنجمین بار روبروی هم قرار گرفتند که این بار نیز مثل چهار بازی قبلی، پدیده پیروز شد.

تراکتور یک قدم تا 6 تایی شدنبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم های فوتبال تراکتورسازی و پدیده تاکنون پنج بار روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند که پدیده توانسته در هر پنج مسابقه، تراکتور را شکست دهد.
 
اولین مسابقه آنها در بازی رفت لیگ برتر در فصل گذشته بود که پدیده در مشهد یک بر صفر تراکتور را شکست داد، پدیده در بازی برگشت فصل گذشته نیز، توانست سه بر یک تراکتور را شکست دهد، این دو تیم فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روبروی یکدیگر قرار گرفتند که پدیده باز هم تراکتور را در تبریز با نتیجه دو بر یک شکست داد و به نتیجه نهایی صعود کرد.
 
بازی چهارم این دو تیم در هفته چهارم لیگ برتر امسال بود که شاگردان مهاجری یک بر صفر تراکتور را در مشهد شکست دادند.
 
تبریزی ها که امیدوار بودند با هدایت قلعه نویی، روند ناکامی‌های خود را برابر پدیده پایان دهند، روز گذشته در هوای برفی تبریز روبروی این تیم قرار گرفتند اما این بار نیز پدیده پیروز از میدان خارج شد و با نتیجه دو بر یک شاگردان قلعه‌نویی را شکست داد تا پنجمین پیروزی متوالی خود را برابر تراکتور سازی به دست آورند.
 
با این پیروزی روند ناکامی های تراکتور مقابل پدیده ادامه یافت و به نظر می رسد که تیم پدیده، بهتر از هر تیم دیگری راه شکست دادن تراکتور را میداند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار