لاموشی: مهمان نوازی ایرانی‌ها فوق‌العاده است

سرمربی الجیش قطر معتقد است که مهمان نواری ایرانی‌ها فوق العاده است و تیمش شرایط خوبی در ایران دارد.

لاموشی: مهمان نوازی ایرانی‌ها فوق‌العاده استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سرمربی تیم فوتبال الجیش قطر در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات شد.

 وی صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد، برای بازی پلی آف به اینجا آمدیم سال پیش هم دقیقا در این همین زمان برای بازی با نفت تهران همینجا بودیم بازی سخت مقابل نفت داریم و تلاش می کنیم که پیروز میدان باشیم.

وی در ادامه افزود:در آخرین تمرینی که  امروز داشتیم تمام شرایط را آنالیز کردیم.
 
سرمربی الجیش در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه آیا می توانیم برنده بازی باشیم یا خیر عنوان کرد: نسبت به سال گذشته تغییراتی داشتیم و به همین دلیل تیم متفاوتی هم داریم سال گذشته تنها برای این بازی یک ماه زمان داشتیم اما حالا شرایط متفاوت است و یک سال فرصت داشتیم تا تیم ما و بازیکنان ما شرایط بهتری پیدا کنند فقط یک بازی در ایران داریم و بازی در ایران بسیار سخت است ما تجربه این بازی را از گذشته داریم اما الجیش تیم خوبی است و می تواند با شکست نفت تهران به مرحله بعدی راه پیدا کند.
 
لاموشی در مورد قضیه پیش آمده در مورد ایران و عربستان هم گفت: زمانی که وارد ایران شدم بسیار خوشحال شدم زیرا همه چیز عالی بود و بسیار خوب پیش می رفت حتی ترافیک هم نبود و تاکنون به ما خیلی خوش گذشته اما من تعجب می کنم که چرا این سوالها را می پرسید همه چیز عالی است و مهمان نوازی ایرانی ها فوق العاده است.
 
سرمربی الجیش در انتها صحبت های خود را اینگونه تمام کرد: بازی در لیگ قهرمانان آسیا با بازی در جام ستارگان قطر بسیار متفاوت است و همه چیز متفاوت است ما تغییری در کادر فنی نداشتیم و همان تیمی را داریم که سال گذشته داشتیم پس تلاش می کنیم تا خودمان را نشان دهیم و با شکست نفت در تهران راهی مرحله بعد شویم.
 
صعود الخاطر دروازه‌بان تیم الجیش قطر که به همراه سرمربی این تیم در نشست خبری حاضر شده بود رو به خبرنگاران گفت: بازی بسیار سختی داریم اما تیم ما نسبت به سال گذشته شرایط بهتری دارد امیدوارم موفق باشیم و تصور می کنم توانایی پیروزی در مقابل نفت را داریم بازی گذشته مان با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدیم و حالا با اعتماد به نفس بالایی به میدان می رویم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار