اردبیل؛

توسعه بیمه اجتماعی جامعه عشایری در اردبیل

رئیس روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران گفت:‌ دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر دارد و به دنبال فراگیر کردن آن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی اسفندیاری افزود: بیمه اجتماعی کار بزرگی است که مورد تاکید مسئولان نظام به ویژه دولت یازدهم است و باید این طرح فراگیر شود که در این راستا در سازمان امور عشایری تلاش همه‌جانبه‌ای انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عشایر نقش بسیاری در طول انقلاب و جنگ تحمیلی داشتند، گفت: با توجه به نسبت جمعیت عشایر و آماری که از شهداء داریم بیشترین شهدا را عشایر تقدیم انقلاب کردند و همانند تمامی عرصه‌های در عرصه دفاع مقدس نیز حضوری فراگیر داشته‌اند.

مدیر امور عشایر استان اردبیل نیز بیمه‌های اجتماعی را عامل مهم امنیت و آرامش دانست و تصریح کرد: حکم دریافتی در حوزه بیمه اجتماعی عشایر مشگین‌شهر نتیجه تدبیر سرپرست خانواده بوده که باید تلاش و جدیت بر توسعه این امر در استان باشد.

قادر هنرمند افزود : از نظر جمعیت مشمول بیمه اجتماعی کشاورزان در استان توانسته‌ایم رتبه ششم کشور را به خود اختصاص دهیم و تلاش و جدیت بر این است تا با تداوم فعالیت‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها این امر را در استان فراگیر کنیم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.