توضیحاتی درباره جلسات نقد هفتمین روز جشنواره

نشست های نقد و بررسی فیلم هایی که در ششمین روز از جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمده بود، به دلیل عدم حضور عوامل این فیلم ها برگزار نشد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر؛ نشست های نقد و بررسی هفتمین روز جشنواره فیلم فجر به دلیل عدم حضور عوامل فیلم هایی که در روز ششم جشنواره به نمایش درآمده بودند برگزار نشده و این موضوع حاشیه هایی به دنبال داشت.

برخی کارگردانان مانند رضامیرکریمی پیش  از برگزاری نشست نقد و بررسی فیلم «دختر»عدم حضور خود در این نشست را اطلاع رسانی کرده و بدین ترتیب اهالی رسانه در جریان موضوع قرار گرفتند اما برگزاری نشست خبری «مالاریا» در شرایطی کنسل شد که اهالی رسانه برای پوشش این نشست در سالن برگزاری جلسات نقد و بررسی حاضر شده بودند.

در این میان تهیه کننده فیلم اینگونه اعلام می کند که پیشتر در خصوص عدم حضور در نشست خبری ، موضوع  به دبیرخانه جشنواره اعلام شده است با این حال برگزار کنندگان جلسات نقد و بررسی تاکید دارند همان طور که پیش از این نیز اعلام شده برگزاری این نشست ها بر عهده انجمن منتقدان است و در این زمینه هم توضیحی به آنها ارائه نشده است.

همچنین مسئولان دبیرخانه  از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده و بر این نکته تاکید دارند که از سوی عوامل فیلم توضیحی به آنها ارائه نشده است.

نشست نقد و بررسی «خماری» به کارگردانی داریوش غذبانی نیز بدون ارائه توضیحی از سوی عوامل فیلم برگزار نشد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار