تبریز؛

افتتاح اولین انجمن هنر عکاسی منطقه ارسباران در شهرستان اهر

اولین انجمن هنر عکاسی منطقه ارسباران در شهرستان اهر افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فرماندار شهرستان اهر در مراسم افتتاحیه این انجمن، ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز در حوزه‌های فرهنگی و هنری را از اولویت‌های مهم برای استفاده هنرمندان در شهرستان اهر عنوان کرد.

عابدی افزود: با توجه به اینکه هنرمندان شهرستان اهر در بخش‌های مختلف از جمله عکاسی و هنرهای تجسمی جهت برپایی نمایشگاه‌ها از لحاظ جا و مکان مشکل دارند، ایجاد نگارخانه جهت برپایی نمایشگاه‌های هنرمندان در شهرستان اهر از ضروریات است که امیدواریم مسئولان امر به این زمینه عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

عابدی خاطرنشان کرد: زبان هنر و به خصوص عکاسی یکی از بهترین ابزارها جهت انتقال افکار و خواسته‌ها به مخاطبان است و هرچه در این زمینه هنرمندان ظرافت بیشتری به خرج دهند بیشتر تأثیر خواهد گذاشت.

فرماندار شهرستان اهر بیان کرد: با توجه به اینکه عکاسان اهری نیز که اکثر آن‌ها جوانان علاقه‌مند هستند و در این زمینه نیز عناوین مختلف ملی و حتی بین المللی را دارند، باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرد و خود هنرمندان نیز باید در برابرمشکلاتی که ممکن است بوجود آید ایستادگی کنند.

عابدی، ابراز امیدواری کرد که افتتاح انجمن هنر عکاسی در شهرستان اهر بتواند آنچه که برای توسعه کمی و کیفی هنر عکاسی نیاز است جامه عمل بپوشاند و از اعضای انجمن نیز انتظار داریم با همفکری در اعتلای هنر عکاسی شهرستان اهر گام بردارند.

در این مراسم، حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر، عباس آل یاسی،ن پیشکوست هنر عکاسی استان نیز در سخنانی، خواستار توجه بیشتر فعالان هنری و به خصوص عکاسان برای انتقال ارزش های اسلامی و ارزشی در جامعه شدند.

همچنین در این مراسم، ضمن تجلیل از فعالان عرصه عکاسی شهرستان اهر، از لوگوی انجمن هنر عکاسی نیز پرده برداری شد.

گفتنی است؛ انجمن هنر عکاسی که برای اولین در منطقه ارسباران در شهرستان اهر افتتاح شد، 60 نفر عضو دارد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.