تبریز؛

احداث پایانه های استاندارد اتوبوسرانی در تبریز

رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر تبریز بر ساخت و اجرای پایانه های استاندارد اتوبوسرانی در سال آینده تصریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حقیان در بازدید از نقاط پیش بینی شده برای احداث توقفگاه  و پایانه های استاندارد برای شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: توسعه شهر و به تبع آن توسعه زیر ساخت ها از جمله ناوگان اتوبوسرانی این مجال را می طلبد  که نیازهای حوزه حمل ونقل در احداث پایانه های استاندارد جامع  عمل بپوشانیم .

وی ابراز امیدواری کرد؛ در سال 95  پایانه شهید مطهری (راسته کوچه) و پایانه ارتش شمالی در محدوده خیابان خاقانی به صورت عملیاتی آغاز شود تا شاهد پایانه های استاندارد در کلانشهر باشیم.

رئیس کمسیون تحقیق،نظارت وبازرسی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به لزوم رفاه عمومی در شبکه اتوبوسرانی و توجه به رفاه اتوبوس رانان و عوامل اجرایی  در طول روز گفت: احداث پایانه ها با رویکرد توسعه محوری می تواند فضای مناسبی   برای خدمات رسانی مطلوب ناوگان حمل ونقل عمومی به شهروندان ومسافرین باشد.

امیر حقیان در پایان افزود: کلیه امکانات رفاهی برای مسافرین و اتوبوسرانان اعم از نماز خانه، استراحتگاه ، سرویس‌های بهداشتی، گیشه های استاندارد شارژ و فروش کارت بلیط در این پایانه ها پیش بینی شده است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.