«جُنگ کیف» ابزاری برای شادی روزهای 22 بهمن است

«جُنگ کیف» عنوان برنامه‌ای است که با حضور نوجوانان نسل امروز، انقلاب 57 را ورق می‌زند.

مهران رسام تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «جُنگ کیف» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این برنامه تلویزیونی گفت: «جُنگ کیف» با ساختاری ترکیبی، برای نسل نوجوان فضای جشن و شادی مردم را در ایام دهه فجر را به روی آنتن می‌برد.

وی ادامه داد: ویژه برنامه «جُنگ کیف» با اجرای مریم احمدیان و آرمان مهدی و امیرحسین غلامی دو بازیگر - مجری جوان پلاتوهای نمایشی، مسابقه، داستانک، نقاشی و مصاحبه از دوران انقلاب اسلامی به تصویر درمی‌آورد.

رسام در خصوص بخش مسابقه‌ای ویژه برنامه «جُنگ کیف» توضیح داد: «جُنگ کیف» با همکاری 4 نفره دانش‌آموزان دبیرستانی، با ساختاری عملی کارهایی که نسل امروز به سمت آن نمی‌روند را انجام می‌دهد.

تهیه‌کننده برنامه «جُنگ کیف» با بیان اجرای قسمت‌های نمایش تصریح کرد: 3 دختر و 2 پسر در رده سنی نوجوان به فراخور هر قسمت موضوعی را در فضای شاد و با ساختار پلاتوهای نمایشی معرفی می‌کنند.

رسام افزود: ویژه برنامه «جُنگ کیف» برای نوجوانان ساخته شده است و در مراحل کیفی است که موضوعات مرتبط با ایام‌الله دهه فجر را به صورت ابرازی برای شادی روزهای بهمن در می‌آورد.

وی درباره اجرای قسمت داستانک‌ها تأکید کرد: داستانک‌هایی داریم که با کشیدن نقاشی‌ها به آنها پرداخته شده و از نگاه و زبان اشیاء بیان می‌شود و ما در «جُنگ کیف» در قسمتی نمایشی اتفاقات سال 57 را به تصویر درمی‌آوریم.

رسام در پایان با اشاره به کارگردانی مجید پرکار به دیگر عوامل اشاره کرد و گفت: «جُنگ کیف» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیماست که تا روز 23 بهمن ماه با فضایی شادتر با ساختاری نمایشی به نویسندگی مژده شبان، طراحی صحنه سارا صفری و کارگردانی مجید پرکار و شقایق سامانی هر روز ساعت 18 به پخش می‌رسد.



انتهای پیام / 





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار