موسوی:

شایعات جام جهانی به واقعیت تبدیل شد

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان گفت: با کارشکنی بحرینی‌ها شایعات به واقعیت تبدیل شد و از حضور در تیم پنجم آسیا در جام جهانی فرانسه خبری نیست.

شایعات جام جهانی به واقعیت تبدیل شدمهدی موسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به نظر من کم کم شایعات به واقعیت تبدیل شد و برای رفتن به جام جهانی فرانسه دچار مشکل شدیم.
 
قبل از مسابقات قهرمانی آسیا بحرین قرار بود تیم از آسیا به مرحله بعد صعود کنند اما با گذشت چند روز از مسابقات همه چیز برعکس شده و هنوز تکلیف تیم پنجم آسیا مشخص نیست تا بحرینی‌ها در این خصوص کارشکنی کردند و تیم ملی ایران دچار مشکل شد.
 
وی در خصوص عرفان، سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان تصریح کرد:فکر می کنم عرفان سرمربی تیم ملی نتوانست ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار نماید، ارتباط فنی تکنیکی با ارتباط قلبی و دوستانه دو معقوله جدا از یکدیگر هستند.
 
به نظر من عرفان نتوانست ارتباط دوستانه و راحتی با بازیکنان داشته و شاگردان وی نیز به همین دلیل به لحاظ فکری نتوانستند در مسابقات بحرین عملکرد خوبی داشته و در کنار این مسائل دچار اشتباهات فنی و افت تیمی شدند هیچ یک از بازیکنان تیم ملی در حد خودشان نبودند.
 
موسوی در ادامه در خصوص عملکرد ملی پوشان هندبال در بحرین افزود:ناهماهنگی های ایجاد شده، تضعیف روحیه، نبود لژیونرها،درگیری فکری، استرس، همدل نبودن با سرمربی تیم ملی از دلایل عملکرد ضعیف تیم ملی هندبال در مسابقات قهرمانی آسیا بود.
 
وی در ادامه گفت: مهدوی رئیس فدراسیون از بازیکنان تیم ملی حمایت‌های خوبی داشته و به خواسته‌های آنها توجه دارد،امیدوارم پس از این با تدابیر خوب وی تیم ملی هندبال همچون گذشته عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشد.
 
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: موسوی ، هندبال ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار