خبرگزاری فرانسه: بازداشت یک ایرانی در تایلند به اتهام جعل اسناد

نیروهای پلیس تایلند یک ایرانی و پنج پاکستانی را به اتهام جعل اسناد و مدارک بازداشت کردند.

خبرگزاری فرانسه: بازداشت یک ایرانی در تایلند به اتهام جعل اسنادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرگزاری فرانسه گزارش داد: مقامات تایلند اعلام کردند نیروهای پلیس این کشور یک ایرانی و پنج پاکستانی مظنون به جعل اسناد و مدارک تقلبی را بازداشت و ۱۷۰ مدرک جعلی از آن‌ها کشف و ضبط کردند. 

سرهنگ «ناتاتورن پروسونتورن،» از مسئولان اداره مهاجرت تایلند، اعلام کرد مدارک تقلبی که در تایلند جعل می‌شود به کشورهای مختلف دنیا فرستاده می‌شود. این مدارک میان ۵۰ هزار تا ۸۰ هزار بات (یک هزار و دویست تا دو هزار یورو) فروخته می‌شود. 

بر اساس این ادعا، مردی که به ظن پلیس تایلند رئیس این گروه جنایی است و روز دوشنبه بازداشت شد، یک ایرانی به است که از بیست و پنج سال پیش در تایلند زندگی می‌کند و به نام مستعار «دکتر» شناخته می‌شود. 

یک افسر اداره مهاجرت تایلند که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: «این شبکه جعل اسناد و مدارک یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های فعال در کشور بود که می‌توانست گذرنامه‌های جعلی با کیفیت بسیار بالا بسازد.» 

تایلند به عنوان یکی از مراکز اصلشگران خارجی به سرقت رفته است، ساخته می‌شود. 

کشور پادشاهی تایلند که به لحاظ جغرافیایی از موقعیت خوبی برخوردار است و یک فرودگاه بین المللی بزرگ نیز دارد، به عنوان چهارراه قاچاق مواد مخدر و انواع حیوانات وحشی نیز شهرت دارد.

انتهای پیام/ی جعل اسناد در جهان شهرت دارد و مدارک تقلبی در این کشور غالب اوقات بر پایه گذرنامه‌هایی که از گرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار