سنندج؛

برگزاری دومین جشنواره استانی «نماز و نیایش» در کردستان

مسئول ستاداقامه نمازاستان کردستان گفت: دومین جشنواره «نماز و نیایش» در 18 اسفندماه سال جاری برای دومین سال پیاپی و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ نماز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ محمدمهدی طالبی گفت: دومین جشنواره استانی«نمازونیایش»به همت ستاداقامه نماز و جهاددانشگاهی وباهمکاری کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر، حوزه هنری، اداره فرهنگ وارشاداسلامیودفترنماینده ولی فقیه در کانون فرهنگی – تربیتی شهید باهنر درسنندج برگزارمی شود.

وی بااشاره به موضوعات مختلف این جشنواره، افزود:نماز در مسجد(نماز جماعت)،نمازدرسیره معصومین،نماز و آثار اجتماعی و تربیتی آن،جلوه‌های نماز عید قربان و فطر،نماز ظهر عاشورا و نماز کودکان و نوجوانان از موضوعات دومین جشنواره استانی «نماز و نیایش» است.

مسئول ستاد اقامه نماز استان کردستان با اشاره به اینکه این جشنواره در چهار بخش شعر، خاطره، پوستر و عکس برگزار می‌شود، بیان کرد: جشنواره نماز و نیایش در دو رده سنی زیر 20 سال و بالای 20 سال برگزار می شود.

وی گفت:شرکت در این جشنواره برای عموم علاقه‌مندان استان آزاد است و شرکت کنندگان تا 15 اسفندماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در ستاد اقامه نماز استان کردستان ارسال کنند.

طالبی با اشاره به برنامه‌های جنبی این جشنواره، بیان کرد: در حاشیه برگزاری جشنواره نمایشگاهی ازآثار ارسالی علاقه‌مندان برپا خواهد شد.

مسئول ستاد اقامه نماز استان کردستان درپایان گفت:دررشته شعروخاطره شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر تا پنج اثر خود را در 2 بخش کردی و فارسی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.