قزاقستان شگفتی آفرین شد؛ حذف مدافع عنوان قهرمانی

آخرین دیدار برای معرفی چهارمین تیم برتر جام ملت های فوتسال اروپا2016 با شگقتی آفرینی قزاق ها به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا با برتری قزاقستان کم نام و نشان، مقابل ایتالیای مدافع عنوان قهرمانی خاتمه یافت.
نیمه نخست این دیدار با شوک به تیم ایتالیا آغاز شد چون؛ قزاق ها با دفاع منطقه ای و پوششی عالی خود و استفاده از تاکتیک پنج نفره(پاور پلی) ایتالیایی ها را شوکه کردند.
در این نیمه قزاق ها با تدبیر خود توانستند با دو گل لئور و ژامانکلوف ؛ دو صفر پیروز میدان باشند. در نیمه دوم نیز با حملات پی در پی ایتالیا آغاز شد و آن ها به دفاع محکم و خوب قزاقستان برخورد می کردند و در گلزنی ناموفق بود تا اینکه فورتینو توانست گل نخست ایتالیا را به تور بنشاند تا کمی ایتالیایی ها امیدوار به ادامه بازی باشند.
در ادامه اما قزاق ها به سرعت گل خورده را جواب دادند و فاصله را دوباره به دو گل رساندند اما ایتالیا نتوانست قدرت خود را در این بازی به نمایش در بیاورد و در ادامه با دریافت سه گل دیگر و تنها به ثمر رساندن یک گل، پنج سه نتیجه را واگذار کرد.
بدن ترتیب مدافع عنوان قهرمانی جام ملت های اروپا حذف شد و قزاقستان که تنها حضور در مرحله گروهی یورو را در کارنامه دارد به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یافت.
قزاقستان تا به حال سابقه شرکت در جام جهانی فوتسال را ندارد.
با مشخص شدن تیم های مرحله نیمه نهایی، صربستان به مصاف روسیه می رود و اسپانیا به مصاف قزاقستان خواهد رفت.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار