شیراز؛

رنگ و بوی جشن حضور در رسانه های استان فارس

سایت ها و فضای مجازی استان فارس حال و هوای جشن پیروزی انقلاب دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در فضای مجازی و مکتوب استان فارس،  گروه ها  نهاد و مردم با ارسال پیامک از حضور پرشوردر راهپیمایی نوشته اند. بسیج دانشجویی فارس با پیامک اعلام کرده "ملت ایران 22 بهمن می آیند تا عاشقانه بگویند این است همتی دیگر از سوی ایرانیان و شکوهی از جنس ممد حیات شدن."

کانال رسمی در تلگرام هم اعلامیه ها و پیام های شخصیت ها گروهها و انجمن های استان فارس را در قالب خبر یا پیامک منتشر کرده است. این کانال در یکی از پیام ها با انتشار بیانیه  از اعلام  آمادگی کلیمیان شیراز برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن خبرداده ، در این بیانیه با تاکید بر اینکه اتحاد و همبستگی پیروان ادیان توحیدی هیچ روزنه ای را برای رخنه بیگانگان باز نخواهد گذاشت آمده است " 22 بهمن امسال نیز کلیمیان شیراز همگام با دیگر هموطنان ایرانی، در این جشن ملی شرکت می کنند."

در پیامی دیگر انجمن ارامنه شیراز آمادگی خود را برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اعلام کرده است.

هرموند آراتونیان رییس نمایندگان کلیسای ارامنه شیراز با بیان اینکه ارامنه ایران بیش از 400 سال ریشه در این خاک دارند و همواره حضور چشمگیری در حماسه های سیاسی داشته اند تآکید کرده  بدون شک امسال نیز ، حضور پر رنگتری خواهند داشت و همدوش با هموطنان خود در جشن انقلاب شرکت و با حضور پرشور ، توطئه های دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب می کنند. 

سایت محلی نوشته "فردا، همه شیرازی ها دعوتند؛ جشن تولد 37 سالگی انقلاب" و درادامه تأکید کرده مردم همیشه در صحنه، فردا با حضور در راهپیمایی تاریخی 22 بهمن بر تداوم ایستادگی و جانفشانی در راه به ثمر رسیدن آرمان های انقلاب مهر تایید می زنند. قطعا «همین مردم» فردا، پس از 37 سال از آن روزهای پرالتهاب اما بیادماندنی بار دیگر با انقلاب خود پیمان می بندند تا ثابت کنند، (سختی ها هم)  نمی تواند آن ها را از ادامه این راه روشن بازدارد.

سایت محلی نیز با انتشار کلیپ 5 دقیقه ای فجر انقلاب را جشن گرفته و از قول  بلوری دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر لامرد از مردم جنوبی ترین شهرستان استان فارس دعوت کرده  در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کنند.

روزنامه پرتیراژ چاپ استان فارس هم  درصفحه نخست خود با استفاده از3  رنگ پرچم ایران  و تصویر حضور مردم در صحنه های انقلاب  " یوم الله 22 بهمن همه می آییم" را تیتر زده است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: بوی ، جشن ، حضور ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.