تایمز اسرائیل فاش کرد؛

درمان شاهزاده خانم بحرینی در فلسطین اشغالی!

یک شاهزاده بحرینی در حالی که از آمریکا برای مداوا دعوتنامه داشت، ترجیح داد در بیمارستان‌های فلسطین اشغالی درمان شود.

درمان شاهزاده خانم بحرینی در فلسطین اشغالی!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» فاش کرد یک شاهزاده خانم بحرینی در حالی که از آمریکا برای مداوا و عمل جراحی دعوتنامه داشته، ترجیح داده است که در فلسطین اشغالی درمان شود. 

خبرهای درز شده از این نشریه صهیونیستی حاکی است که دولت بحرین به دنبال همکاری این رژیم در خصوص درمان شاهزاده خانم بحرینی، حالا دعوتنامه‌ای برای ایوب القرا، معاون وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی، ارسال کرده تا به اصطلاح خود همکاری میان تل آویو با برخی کشورهای عرب منطقه را تقویت کند. 

روزنامه «تایمز اسرائیل» خاطرنشان کرد معاون وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی دعوتنامه‌ای از بحرین دریافت کرده که در آن از وی درخواست شده است به منظور بررسی همکاری میان «اسرائیل و کشورهای عربِ سنی» به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس یا کشوری ثالث سفر کند. 

ایوب القرا در این خصوص گفت: ائتلاف نظامی به فرماندهی عربستان برای اسرائیل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 

وی افزود: «این ائتلاف به دنبال روابط بیشتر و محکم تری با ماست؛ زیرا ما نیز با‌‌ همان خطر یعنی خطر ایران روبرو هستیم، ما هم اکنون مشترکات زیادی با یکدیگر داریم» 

پایگاه صهیونیستی تایمز اسرائیل با انعکاس سخن القرا افزود: بحرین به دنبال همکاری القرا، معاون وزیر همکاری منطقه‌ای اسراییل، در خصوص درمان شاهزاده خانمی از اعضای خاندان حاکم بحرین این دعوتنامه را ارسال کرده است. 

این پایگاه صهیونیستی تاکید کرد: این شاهزاده خانم بحرینی سال ۲۰۱۰ در مرکز پزشکی «رمبام» در شهر حیفا درمان شده است. 

معاون وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی گفت: این شاهزاده خانم بحرینی با دستور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل درمان شد. 

القرا خاطرنشان کرد، با مقامات یک کشور کوچک واقع درخلیج فارس دیدار کرده و در صدد استفاده از فرصت برای تقویت ائتلاف غیر رسمی میان اسرائیل و کشورهای عربی سنی منطقه است. 

پایگاه نشریه تایمز رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: این شاهزاده خانم پیش از بازگشت به بحرین تقریبا دو ماه در اسرائیل به سر برده است. 

الکرامه الدروز عضو حزب لیکود به ریاست نتانیاهو گفت: این شاهزاده خانم برای مداوا و عمل جراحی از آمریکا نیز دعوت نامه داشته اما ترجیح داد تا در اسرائیل درمان شود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار