آبادان؛

توطئه های دشمن و استکبار برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی

رمز موفقیت در جنگ نرم، حرکت در مسیر ولایت فقیه است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مرزهای آبی، زمینی و هوایی بیانگر استمرار ولایتمداری و انقلابی مردم است.

سردار پاسدار علیرضا تنگسیری با اشاره به اینکه با حرکت در مسیر ولی فقیه و رهبری، به کسانی که قصد دارند فضای کشور را غبار آلود کنند اجازه ندهیم کشور را از مسیر و آرمان های امام و شهدا دور کنندافزود: اگر میراث دار شهدا و رهبر انقلاب نباشیم بدون شک دچار ریزش می شویم.

وی گفت: دشمن که از راه جنگ سخت راه به جایی نبرد، در صدد است تا با جنگ نرم، جوانان را از مسیر واقعی انقلاب دورکند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ایمان و توکل به خداوند باعث شد تا دشمن نتواند برابر جانفشانی و ایثار رزمندگان ایستادگی کند.

سردار پاسدار علیرضا تنگسیری گفت: عملیات والفجر8 با توجه به ویژگی های اقلیمی نظیر عبور از رودخانه ای با عرض 800 تا یک هزار و 200 متر، جز و مد آب، استحکامات دفاعی دشمن، از عملیات های مهم رزمندگان دفاع مقدس بود.

عملیات والفجر 8 عملیات آبی خاکی بود که در آن نیروهای سپاه پاسداران و ارتش ایران با غافلگیری نیروهای عراقی از اروندرود عبور کرده و شبه جزیره فاو در جنوب عراق را تصرف کردند.

طی عملیات والفجر 8 ، نزدیک به 800 کیلومتر مربع از خاک عراق آزاد و تلفات و خسارات سنگینی بر دشمن وارد شد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: آبادان ، توطئه ، دشمن ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.