جام ملت های فوتسال آسیا؛

ایران اردن را شش تایی کرد

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار از مسابقات جام ملت های آسیا موفق شد تیم اردن را در هم بکوبد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های قهرمانی ملت های آسیا به مصاف اردن رفت.

در این دیدار تیم قدرتمند ایران که مدعی اصلی قهرمانی به حساب می آید مقابل تیم نه چندان خوب اردن قرار گرفت. اردنی ها در این دیدار از همان ابتدا برای کم گل خوردن به میدان آمده بودند و به طور کامل در منطقه دفاعی خود حضور داشتند.
 
شاگردان ناظم الشریعه که بازی را با ترکیب سپهر محمدی، حمید احمدی، اصغر حسن زاده، حسین طیبی و محمد طاهری بازی را آغاز کرده بودند با کنترل کامل بازی حریف را تحت فشار قرار دادند تا در نهایت توسط علی اصغر حسن زاده قفل دروازه حریف را بگشایند.

ایرانی ها که حالا شرایط بهتری داشتند بارها در نیمه اول موقعیت های نصفه و نیمه ای ایجاد کردند اما فقط طیبی توانست اختلاف ایران را افزایش دهد تا نیمه اول را با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران پایان یاید.
 
در نیمه دوم تیم اردن همچنان به خوبی از دروازه اش دفاع می کرد و پس از گذشت دقایقی اعتماد به نفس این تیم اضافه شد تا کمی ازدفاع خارج شوند. این امر کار مهاجمان ایران را راحت تر کرد تا در 10 دقیقه پایانی این تیم عربی را از هم پاشیده کرده و بتواند گلزنی کند.

در این دقایق جاوید ۲ بار و حسن زاده و بهادری گلزنی کردند تا تیم ایران با نتیجه ۶ بر صفر به برتری برسد. هر چند نمایش ایران در این بازی آنچنان چنگی به دل نمی زد اما با توجه به اینکه اولین بازی ایران در تورنمنت بود می توان به آینده تیم ملی در این مسابقات خوشبین بود.
 
تیم ایران با این نتیجه پس از دیدارهای روز نخست با ۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر به صدر جدول گروه راه یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار