قزوين ؛

ندای الله اکبر در فضای استان قزوین طنین انداز شد

در سی و هفتیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم استان قزوین با سردادن شعارهای الله اکبر روزهای انقلاب اسلامی را در اذهان تداعی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛همزمان با سراسر کشور مردم انقلابی و ولایتمدار استان قزوین امشب با حضوزر در پشت بام ها، مقابل مساجد، کوچه ها و خیابانها با سردادن شعارهای الله اکبر بار دیگر فضای دوران انقلاب را در شهرها طنین انداز کردند.

خیابان خیام، خیابان دانشگاه، ولیعصر، توحید، شهرک مینودر، کوثر، میدان آزادی و دهها نقطه شهر قزوین راس ساعت ۲۱ پنجشنبه شب محل حضور دهها زن و مرد و کودک و پیر و جوان بود که به یاد روزهای انقلاب، ساده و صمیمی در هر جا که احساس کردند صدایشان می تواند طنین انداز شود بدون آلایش آمدند و فریاد زدند تا بگویند تکبیر آنها با همان قدرت ۳۷ سال قبل از حنجره های متعهدانه آنها شنیده می شود تا دوستان انقلاب بدانند تنها نیستند و ملت همچنان ایستاده است و دشمنان بدانند با چه ملت مقاومی روبرو هستند.

الله اکبر امشب با نورافشانی در برخی مناطق شهر قزوین، روزهای انقلاب را با ردیگر به یادمان آورد که با اتکا به خداوند و نیت خالصانه می توان همچنان فراز و نشیب های مسیر انقلاب را طی کرد و از دستاورد های نظام دفاع کرد.

فردا نیز مردم همیشه در صحنه استان قزوین راه پر افتخار خود را تکمیل کرده و با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با نظام اسلامی، شهدا، امام شهدا و ولایت تجدید بیعت کرده و مسیر انقلاب را با صلابت طی خواهند کرد.

انتهاي پيام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.