یزد؛

اتحاد و هبستگی رمز پیروزی مردم ایران

اتحاد و هبستگی رمز پیروزی مردم ایران درتمام عرصه ها بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ميرمحمدي استانداریزد گفت : شايسته است ملت ايران از هر حركتي كه موجب اختلاف می‌شود دوري كنند زيرا رمز پيروزي جمهوري اسلامي ايران در تمام اين 37 سال و در مقابل توطئه‌های خارجي و داخلي، تحریم‌های ظالمانه و جنگ تحميلي اتحاد، وحدت و همبستگي ملي بوده است.

میرمحمدی در اين مراسم ضمن تبريك ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي افزود: اين ايام يادآور مبارزه‌ها، مقاومت‌ها، شجاعت‌ها و اتحاد و همدلي ملت بزرگ ايران است كه با رهبري حكيمانه حضرت امام خميني (ره) به حيات رژيم 2500 ساله شاهنشاهی پايان دادند و نظام جمهوري اسلامی ايران را مستقركردند.

استاندارگفت: امروز نيز كشور ايران در سطح قدرت‌های جهاني مطرح است و دنياي غرب و شرق دریافته‌اند كه تنها با حضور و ايفاي نقش جمهوري اسلامي ايران می‌توانند آرامش را در منطقه برقرار سازند.

وي افزود: جوانان و ملت ايران در تمام عرصه‌های فرهنگي، اجتماعي، علمي، فناوري، سياسي، اقتصادي، ديپلماسي و نظامي موفقیت‌های چشمگيري را كسب کرده‌اند و به بركت خون شهيدان امنيت و آرامش در جامعه حاكم شده است.

استاندار يزد گفت: ملت ايران یک‌بار ديگر با حضور گسترده خود در راهپيمايي 22 بهمن ضمن دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامي و آرمان‌های حضرت امام خميني (ره) قدرت، صلابت و فرهنگ غنی نظام جمهوري اسلامی ايران را به جهانيان نشان خواهند داد.



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.