37 سال اقتدار/39

مردم نشان دادند که شعار مرگ بر آمریکا برایشان جدی است

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مردم نشان دادند که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برایشان جدی است.

مردم نشان دادند که شعار مرگ بر آمریکا برایشان جدی استبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن حضور در راهپیمایی 22 بهمن در پاسخ به سوال که مبنی بر اینکه به برجام چه نمره ای میدهید نمره بنده 12 است. 
 
 قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مردم نشان دادند که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برایشان جدی است و در انتخابات هفتم اسفند به کسانی رای می‌دهند که در خط ولایت باشند.

 لطف‌الله فروزنده دهکردی قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن امسال با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی و پایبندی مردم به اصول و مبانی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در کشور بزرگ ما بعد از 37 سال با همه فشارها و تحریم‌های دشمنان نسبت به گفتمان امام و رهبری وفادار هستند.

وی اضافه کرد: ملت بزرگ ایران با بصیرت خودشان به استکبار جهانی نشان می‌‌دهند که ملت ما محکم ایستاده و به فضل الهی قله‌های معنویت را فتح خواهد کرد.

فروزنده دهکردی تصریح کرد: مردم یکبار دیگر با قاطعیت نشان دادند که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برایشان جدی است و در انتخابات هفتم اسفند به کسانی رای می‌دهند که در خط ولایت باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار