اراک؛

لزوم هوشیاری همه جانبه مقابل نفوذ دشمن

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعد از برجام دشمنان به دنبال نفوذ هستند ما نبانید اجازه ندهیم در قالب این رفت و آمدهای تجاری دشمن بر ما نفوذ کند.

 
لزوم هوشیاری همه جانبه مقابل نفوذ دشمنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر محسن رضایی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در مصلای بیت‌المقدس اراک افزود: استان مرکزی استان امام خمینی (ره) است و مردم این استان در پیروزی این انقلاب با اهدای شش هزار شهید بسیار نقش‌آفرین بودند.

وی تصریح کرد: تمام کسانی که طی ماه‌های اخیر در سوریه به شهادت رسیدند، داوطلبانه به جنگ با دشمنان اسلام رفته و هیچ کدام با دستور نظامی اعزام نشده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اگر مردم ایران متوجه خطری علیه انقلاب شوند، بلافاصله خود را در مقابل انقلاب سپر کرده و از انقلاب دفاع می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند دین در کنار سیاست قرار گیرد، اظهار داشت: اگر بدخواهان نظام علیه رهبری در کشور صحبت می‌کنند نه به خاطر شخص رهبری است بلکه به خاطر ترس آنان از دین است، چرا که می‌دانند رهبری اجازه نخواهد داد بین دین و سیاست جدایی حاکم شود و محکم پای این مهم ایستاده است و هرگز اجازه جدایی بین دین و سیاست را نخواهد داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه بدخواهان همچنین تحریم را علیه کشور اعمال کردند، افزود: در حالی که می‌توانستیم تحریم‌ها اقتصادی را تبدیل به فرصت کنیم، این کار را نکرده ایم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.