اهواز؛

پرداخت مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ؛ با اعتبار 520میلیارد ریال ، مطالبات بازنشستگان سال 93استان خوزستان در اسفندماه جاری پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با پیگیری های مقام عالی وزارت و معاونت توسعه مدیریت وپشتیبانی وزارت آموزش وپرورش و با اعتبار 520میلیارد ریال ، مطالبات بازنشستگان سال 93استان خوزستان در اسفندماه جاری پرداخت می شود.

محمد تقی زاده افزود:  در روز چهارشنبه 21بهمن94 با وصول بخشنامه نحوه پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان ، بلافاصله کارگروه پرداخت مطالبات با حضور همکاران اداره بودجه، امور مالی ، امور اداری و تعاون ورفاه این اداره کل تشکیل شد و شرح وظایف هرکدام از اعضا ابلاغ گردید و مقرر شد هماهنگی لازم و ارسال لیست مورد نظر به وزارت متبوع صورت گیرد تا اقدامات لازم جهت پرداخت مطالبات بازنشستگان عزیز اعمال شود.

تقی زاده تصریح کرد: به طور قطع در اسفندماه جاری مطالبات  بازنشستگان سال 93 استان خوزستان پرداخت خواهد شد.

وی اظهار نمود: تعداد1288نفر از بازنشستگان استان خوزستان در سال 93 موفق به دریافت 6/16درصد از مطالبات پایان خدمتشان شدند ومابقی  که رقمی بالغ بر 520میلیارد ریال می باشد با پیگیری های به عمل آمده در اسفندماه جاری پرداخت خواهد شد.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
در استان گلستان به بازنشسته های ۹۳ فرمی دادند که امضا کنید که همه پاداش پایان خدمتم را دریافت نموده ام چون به صورت قرض از بانک پول بازنشسته ها رو میخوان پرداخت کنن ودر اردیبهشت ۹۵ که دولت پاداش را بحساب بازنشستگان واریز کند بانک ملی حق برداشت ازحساب بازنشسته را داشته باشه ومبلغ پاداش رابه حساب بانکی که پول بازنشسته ها را الان ازش قرض گرفتند عودت بدهد بهتر این بود پول بازنشستگان را به حساب ادارات هرشهرستان واریز کنند تا مسئول مالی اداره مبلغ پاداش را در وجه بازنشسته صادر کند وبازنشسته پس از دریافت چک فرم مربوطه را امضا نماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
سلام لطفآ بفرمائید آیا از مطالبات بازنشستگان 94 هم خبری هست ممنون از لطف شما اگر جواب بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
باعرض سلام پس پاداش بازنشسته های 94کی داده میشود؟
Germany
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
سلام پس پاداش بازنشستگان سال 93 سایر استانها چی می شه ؟
Germany
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
سلام بازنشستگان خوزستانی نوش جانشان .ولی پاداش بازنشستگان سایر استانها کی پرداخت میشه