شیراز؛

پایان دور رفت مسابقات فوتبال 5 نفره نابینایان کشور

در پایان دور رفت لیگ فوتبال 5 نفره باشگاه های کشور تیم پارس مهر فارس جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ دومین دوره ی رقابت های فوتبال 5 نفره باشگاههای کشور با معرفی تیم های برتر در شیراز به کار خود پایان داد. 

در این مسابقات تیم پارس مهر فارس با کسب 8 امتیاز در مکان نخست جدول رده بندی قرار گرفت . 

تیم های فولاد اکسین خوزستان و شهدای غواص خراسان رضوی هم با کسب 8 امتیاز و با توجه به تفاضل گل مساوی بطور مشرک رده ی دوم جدول رقابت ها را به خود اختصاص دادند . 

در روز سوم و پایانی لیگ فوتبال پنج نفره نابینایان ایران تیم تیم شهدای غواص خراسان رضوی با یک گل مقابل نماینده کرمان به برتری رسید و تیم پارس مهر فارس با 4 گل آکادمی فوتبال نابینایان شیراز را شکست داد . 


جواد فلفلی مسئول برگزاری این مسابقات و سرمربی تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان در خصوص این رقابت ها گفت : با توجه به اینکه بازیکنان تیم ملی در کوران اردوهای تیم ملی هستند با آمادگی خوبی در لیگ فوتبال 5 نفره حاضر شده بودند و سطح کیفی مسابقات خوب بود . 

سرمربی تیم ملی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان هم گفت : 12 مرحله اردو پیش بینی شده برای تیم ملی پیش از حضور در پارالمپیک ریودو ژانیرو برزیل که تاکنون دو مرحله از این اردوها برگزار شده و 3 دعوت نامه از کشورهای ترکیه ، برزیل و یونان برای برگزاری بازی های دوستانه ای  ارسال شده که با توجه به حضور تیم ملی در پارالمپیک ریو و تیم های حاضر در تورنمنت برزیل به احتمال زیاد به دعوت نامه این کشور پاسخ مثبت خواهیم داد . 

دور برگشت لیگ فوتبال 5 نفره نابینایان کشور 19 تا 23 اسفندماه در یکی از شهرهای خراسان رضوی یا کرمان برگزار خواهد شد .
 انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.