تبریز؛

معرفی نمایندگان بین المللی دوچرخه سواری

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت : نمایندگان اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری برای سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از تبریز؛نظمی افزود : اروین کیست ماکر از کشور هلند به عنوان کمیسر ارشد و اوله السن از کشور دانمارک به عنوان افسر آنتی دوپینگ برای حضور در سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از سوی UCI طی نامه رسمی معرفی شده اند.

نظمی تصریح کرد : سی و یکیمن دوره رقابت های تور بین المللی دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان را در شان و منزلت نظام مقدس ایران اسلامی برگزار میکنیم.

وی اظهار داشت : آذربایجان و شهر تبریز با جوانان غیرتمند و غیور و همیشه در صحنه خود در تاریخ کشور پرافتخار ایران اسلامی تاثیرگذار بوده اند و برگزاری سی و یکیمن دوره رقابت های تور بین المللی دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران (آذربایجان) نمادی از ورزش کشور و منطقه در سطح بین المللی  جلوگر است

نظمی تصریح کرد : برگزاری تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان بیش از پیش در ایجاد شور و نشاط و طراوت زندگی در مردم  نقش ایفا کرده و پیام صلح و دوستی و تقویت ارتباطات فرهنگی بین ملت های مختلف خصوصا ورزشکاران شرکت کننده می باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی افزود : سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) با ساختاری جدید و نو و با نگاهی روبه جلو در حال حرکت است و برای رسیدن به تور حرفه ای نگرشی عمیق و باور و ایمان واقعی دارد.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.