استاندار قم در جلسه شورای ائمه جمعه بخش های استان قم بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردم و خیرین در توسعه فضاهای فرهنگی به ویژه مسجدها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قم ، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای ائمه جمعه بخش های استان قم، با ابراز امیدواری از گشایش در فضای پسابرجام در کشور گفت: امیدواریم بتوانیم به توفیقات بیشتری در حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه دست یابیم.

وی افزود: با توجه به وضعیت دولت و کاهش تخصیص بودجه ها سرعت اجرای طرح ها در استان کم شده است.

وی بر ضرورت تامین هزینه های مقاوم سازی مسجدها و فضاهای آموزشی در بخش های مختلف استان قم اشاره و تصریح کرد: در کنار همکاری دستگاه ها استفاده از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی نقش مهمی در توسعه فضاهای فرهنگی دارد.

استاندار قم همچنین، با تبریک 37 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: نباید تعهدات خود با ملت شریف و شهید پرور ایران را از یاد ببریم و در ازای خلوص نیت و استقامت این عزیزان هر آنچه در توان داریم برای بهبود معیشت آنها فراهم کنیم.

وی حضور حداکثری در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: کاندیداها و طرفداران آنها از هر گونه تخریب و رفتار انتخاباتی نامناسب دوری کنندو رعایت اخلاق و رقابت سالم را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.