خامس:

همگی از بودن در کنار زیدان خوشحال هستیم

بازی ساز کلمبیایی که شب گذشته مقابل اتلتیک بیلبائو گلزنی کرد، از لذت بخش بودن کار در کنار سرمربی فرانسوی گفت.

همگی از بودن در کنار زیدان خوشحال هستیم

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خامس رودریگز مهاجم رئال مادرید اعلام کرد که او و تمام هم تیمی‌هایش از جایگزینی زیدان به جای بنیتز در سمت سرمربی بسیار خوشحال هستند. وی شب گذشته در برد 4 - 2 رئال مقابل بیلبائو، گل دوم تیمش را به ثمر رساند و با این حساب، مادریدی‌ها هر چهار بازی خانگی اخیر خود در سانتیاگو برنابئو را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

پیش از حضور زیدان در تیم و زمانی که بنیتز هدایت تیم را بر عهده داشت، ستاره کلمبیایی به نوعی بازیکن فرعی به حساب می‌آمد. زیرا در طول حضور کوتاه مدت بنیتز، خامس و رافا به طور مرتب بر سر مسئله تناسب اندام بحث می‌کردند. در حالی که خامس در نبود گرت بیل، عملکردی تاثیر گذار از خود به نمایش گذاشته است، اعتقاد دارد که همه اعضای تیم از واگذاری هدایت باشگاه به زیدان، برنده بالون در، به شدت خوشحال هستند.

به نقل از روزنامه AS، زمانی که از این ستاره 24 ساله در مورد تناسب اندام او سوال پرسیده شد، پاسخ داد: "وضعیت من خیلی بهتر شده است و این مسئله کمک زیادی به من می‌کند. به نظر من، فقط من این طور نیستم. تغییر سرمربی از نظر همه کار خوبی بوده و این تنها نظر من نیست. زیدان با همه صحبت می‌کند و به نظرم این کار برای بازی های ما مفید خواهد بود. او همیشه تیم را به ارائه بازی‌های درخشان تشویق می‌کند و ارزش‌های فنی بازیکنان را به آنها یاد آوری می‌کند."

گفتنی است که رئال مادرید روز چهارشنبه در دورنخست مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در دیداری خارج از خانه به مصاف رم ایتالیا خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: زیدان ، خامس ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار