عباسی:

کمیته انضباطی باید به تخلف محرز راه آهن رسیدگی کند

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان خواستار رسیدگی کمیته انضباطی به فسخ قرارداد محسن ایران نژاد شد.

کمیته انضباطی باید به تخلف محرز راه آهن رسیدگی کند
محمدحسن عباسی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اعتراض باشگاه سیاه جامگان مشهد به فسخ قرارداد محسن ایران نژاد بازیکن تیم راه آهن گفت: متاسفانه باشگاه راه آهن یزدان بدون موافقت محسن ایران نژاد بازیکن مصدوم خود قرارداد این بازیکن را فسخ کرده و وی اطلاعات فسخ قرارداد خود را با فرهاد کاظمی سرمربی سیاه جامگان مطرح کرده است.

وی افزود: بلافاصله پس از دیدار روز گذشته با راه آهن مدارک و مستندات خود را به نمایندگان فدراسیون و کمیته انضباطی ارائه کرده و خواستار رسیدگی به این مسئله شدیم. این مستندات قانونی است و امیدواریم کمیته انضباطی در خصوص تخلف باشگاه راه آهن به صورت جدی رسیدگی کند.

عباسی ادامه داد: باشگاه سیاه جامگان از پرونده تخلف فرید بهزادی کریمی بازیکن صبا مبنی بر بازی کردن برای 2 تیم در نیم فصل لیگ برتر مدارک خود را به کمیته انضباطی تحویل داد و هرچند این تخلف محرز و کریمی محروم شد اما مسئولان اعلام کردند به دلیل این که ما مستندات خود را خارج از زمان قانونی ارائه کرده به این مسئله معترض شده ایم، حکمی به سود سیاه جامگان صادر نمی شود.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: شاید به دلیل خصوصی بودن باشگاه سیاه جامگان و اینکه افراد با نفوذی در بدنه فدراسیون فوتبال نداریم در آن پرونده به شکایت سیاه جامگان پاسخی داده نشد اما به دنبال همین موضوع و ترسیدن چشممان بلافاصله پس ازسوت داور در بازی با راه آهن مدارک خود را به ناظران کمیته انضباطی و مسئولان مربوطه تقدیم کردیم تا دیگر بهانه ای در این باره وجود نداشته باشد.

عباسی در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه سیاه جامگان تنها به منافع خود فکر نمی کنند و در مسیر حرفه ای شدن فوتبال ایران خواستار برقراری قانون است. این وظیفه تمام باشگاه ها است که در صورت دیدن تخلف به مراتب را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال رسانده تا در امر رسیدن به فوتبال شفاف دور از فساد مسئولان را یاری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار