واعظی:

اردوی قشم تیم ملی را به هدفش نزدیک کرد

سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: در اردوی قشم بسیاری از برنامه‌ها برای آمادگی تیم ملی عملیاتی شد.

حجت الله واعظی در گفتگو  با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی ریکرو تصریح کرد: اردویی که در قشم برگزار شد تاثیر زیادی در افزایش آمادگی جهانی کمانداران داشت و برنامه‌هایی که برای آمادگی تیم داشتیم عملیاتی شد.
 
وی گفت: در اردوی قشم رکوردی که مدنظر کادر فنی برای ملی پوشان بود زده شد و بسیار امیدوارم اردو اصفهان را که در پیش داریم تیم ملی به آمادگی کامل برسد.
 
واعظی افزود: پس از این اردوها مسابقات کاپ آسیا در تایلند برگزار می شود که یک مسابقه تدارکاتی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی ترکیه است تا با آمادگی کامل در آخرین مسابقه سهمیه المپیک شرکت کنیم.
 
وی درباره دعوت دوباره زهرا دهقان و میلاد وزیری به تیم ملی گفت: زهرا دهقان تمایل داشت که در اردوی تیم ملی شرکت کند که از اردو قبل به اردو اضافه شده بود، میلاد وزیری هم در اردو گذشته که برگزار شد، اما به دلیل شرکت در مسابقات ارتش جهان نتوانست شرکت کند.

وزیری از بازیکنان خوب تیم ملی است که سابقه حضور در المپیک را دارد بنابراین کادر فنی تصمیم گرفت از تجربیاتش استفاده بیشتری کند.
 
وی در پایان عنوان کرد: خوشبختانه تیم ملی از نظر آمادگی جسمانی و روحی در شرایط خوبی به سر می‌برد امیدوارم با جذب بازیکنان جدید تیم ملی قدرتمندتری تشکیل دهیم و سهمیه تیمی المپیک را به دست آوردیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار