اصفهان؛

برگزاری مسابقه پیامکی ایثار در اصفهان

بنیادشهید و امور ایثارگران استان اصفهان به مناسبت روزشهید و 22اسفندماه مسابقه پیامکی ایثار برگزار می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، معاون فرهنگی بنیادشهید و امور ایثارگران استان اصفهان اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن روز 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و صدور فرمان امام (ره) در خصوص تأسیس نهاد بنیادشهید، نخستین جشنواره پیامکی ایثار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

سیدعلی قریشی افزود: اهداف این جشنواره فرهنگ سازی در میان نسل جوان و آشنایی عموم مردم با روز شهید است که به ده نفر از نفرات برگزیده لوح تقدیر به همراه جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

وی جایزه نفراول را کمک هزینه سفرزیارتی به مبلغ 5میلیون ریال، نفردوم کمک هزینه سفرزیارتی به مبلغ 3میلیون ریال، نفرسوم کمک هزینه سفرزیارتی به مبلغ 2میلیون ریال و نفرات چهارم تا دهم کمک هزینه سفرزیارتی به مبلغ 1میلیون ریال اعلام کرد.

معاون فرهنگی بنیادشهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود: داوری و اعلام نفرات برتر در اردیبهشت 95 انجام خواهد شد و همچنین آثار برگزیده در این جشنواره در کتاب جشنواره به چاپ خواهد رسید.

برای شرکت در این جشنواره علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب قطعه ادبی با حداکثر22کلمه تا پایان 22اسفند94 به سامانه پیامکی شماره 3000697273 ارسال نمایند.

گفتنی است علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بنیادشهید و امورایثارگران استان اصفهان به آدرس www.bonyadshahid.ir مراجعه نمایند. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.