مرتجی: بازی سرعتی موجب برتری منیزیم شد

سرمربی تیم هندبال منیزیم فردوس گفت: با وجود مصدومیت بازیکنانم بازی سرعتی خوبی به نمایش گذاشتیم.

شهرداد مرتجی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:بازی امروز  تیم منتخب تهران و منیزیم با میزبانی  خوب تهرانی ها برگزار شد. رقابت برای هردو تیم به لحاظ کسب دو امتیاز اهمیت بالایی بر خورار بود.تا اواسط نیمه اول تیم ما 6گل با تیم حریف اختلاف داشت ،اما با بازی سرعتی و خوب  بازیکنانم اختلاف را ازبین برده و با نتیجه مساوی 13-13 به رختکن رفتیم. 

وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم با وجود دروازه بان های خوب و کار دفاعی گروهی  و سرعت عمل بالا توانستیم کنترل بازی را در دست گرفته وبا وجود مصدومیت بازیکنان خوب منیزیم از جمله پویا نوروزی، مجتبی حیدرپور، رضا قاسمیان عملکرد خوبی داشته باشیم . متاسفانه در بازی امروز بازیکن خارجی منیزیم نیکلا و فرزاد حسنی نیز به جمع آسیب دیدگان اضافه شدند و ادامه بازی با شرایط سختی برای بازیکنانم رقم خورد.

مرتجی در ادامه افزود: با توجه به مصدومیت تعداد بیشتر در این دیدار ، دیگر بازیکنان باقیمانده درتیمم  هردونیمه بدون تعویض بازی کرده و فشار زیادی را متحمل شدند. بازی در پایان خیلی خوب توسط شاگردانم کنترل شد و همین هماهنگی تیمی باعث برد امروز منیزیم فردوس شد. تیم منیزیم فردوس با اختلاف دو گل بازی را با نتیجه 31بر 29 از ان خود کرد و همچنان در صدر جدول قرار دارد.

در دیگر بازیهای هفته دوم از  مرحله دوم هندبال باشگاههای کشور هپکو اراک بانتیجه 23-20مس کرمان را برد. فولاد مبارکه سپاهان به مصاف  تیم شهرداری کاشان رفت ونتیجه را 28بر 27 از آن خود کرد.تیم گچساران نیز به دیدار تیم بافق یزد رفت و با نتیجه 28-22پیروز میدان شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار