بازتاب پرتغالی استعفای کی روش

استعفای کی روش در شرایط انتخاباتی مجمع فدراسیون فوتبال ایران هر روز بازتاب تازه ای می گیرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان استعفای کی روش در شرایطی که فدراسیون فوتبال ایران در آستانه یک رویداد مهم داخل سازمانی  قرار گرفته است  و انتخابات این مجمع بزودی برگزار می شود، می تواند بازتاب های مختلفی داشته باشد.

تنها بعد از دو روز که از این تصمیم تازه کی روش  می گذرد رسانه های پرتغالی در  اقدامی دسته جمعی به تحلیل این اتفاق پرداختند ؛

آبزروادور در خبر خود مهیا نبودن شرایط برای بردن ایران به جام جهانی آینده را دلیل استعفای کی روش دانست و عنوان کرده است: کی روش در نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال ایران خواسته قرارداد او را روز 30 آوریل فسخ کند.

این روزنامه متن استعفای کی روش را نیز به نقل از خبرگزاری لوسا منتشر کرد که در بخش هایی از آن سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفته است: 

با توجه به بدتر شدن شرایط کاری موجود و اجرا نشدن تعهدات، هدف‌مان، صعود به جام جهانی 2018 در معرض خطر است.

مسئولیت من به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، فراتر از تمرین دادن  صرف تیم است. ادامه کار البته برای من آسان است، ولی وجدانم مرا مجبور می‌کند ایران را ترک کنم و به مسئولان هشدار بدهم.

در ادامه متن استعفای وی آمده است:می‌بینم که حضور من مانعی است تا فدراسیون فوتبال ایران به منابع مورد نیازش جهت آماده‌سازی بهینه تیم دست یابد، منابعی که ما برای ادامه پروژه‌مان به عنوان یکی از شروط توافق کرده بودیم.

این گزارش می افزاید کی روش معتقد است با رفتن او این منابع آزاد خواهد شد.

کی روش طی روزهای 24 و 29 مارس به ترتیب مقابل هند و عنان تیم ملی ایران را هدایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
نه نروووووووووووووپپپ
آخرین اخبار