آهوی ایرانی، نماد تریال سواران کشورمان

تریال سواران کشور از این پس با نماد آهوی ایرانی بر پیراهن های خود پا به میادین می گذارند.

آهوی ایرانی، نماد تریال سواران کشورمانبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مدتی است که فدراسیون های مختلف برای کمک به محیط زیست و نگهداری از حیوانات کمیاب با سازمان محیط زیست تفاهم نامه ای امضا می کنند به این منظور هیئت دوچرخه سواری استان خراسان با سازمان محیط زیست به تفاهم نامه رسید تا رکابزنان این استان حامی آهو باشند و در مراسمی از این پیراهن رونمایی خواهد شد.
 
پوررضایی، رئیس اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در این باره اظهار کرد: پیراهن تیم دوچرخه سواری تریال منقوش به تصویر آهوی ایرانی شد و در همایش حمایت از محیط زیست استان خراسان رضوی آهوی نماد این استان قرار گرفت.
 
وی افزود: با توجه به محبوبیت رکابزنان این رشته قصد داریم که حامی محیط زیست باشیم.
 
علی نوروزیان رئیس کمیته تریال دوچرخه سواری خاطر نشان کرد: پیراهنی که مشهد با هماهنگی و همکاری محیط زیست طراحی کرده است نمادی برای تریال سواران خواهد بود.
 
وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که با همکاری هیئت مشهد به دنبال برگزاری آن هستیم برگزاری کلاس مربیگری و داوری بین‌المللی برای رشته تریال است اما چون هزینه بالایی دارد به دنبال حامی مالی برای برگزاری این دوره هستیم.
 
نوروزیان تصریح کرد:مسابقه‌ای به زودی برای آماتورهای رشته تریال با همکاری پاکدشت در 13 و 14 اسفند اجرا خواهیم کرد که تمام هزینه ها را هیئت پاکدشت تقبل می کند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار