پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر؛

دگردیس و ماکان اشگواری در ارسباران

در پنجمین روز از سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر، گروه موسیقی «دگردیس» و «ماکان اشگواری» بعدازظهر 25 بهمن‌ماه امسال در فرهنگسرای ارسباران تهران روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروه موسیقی «دگردیس» به سرپرستی فرشاد رمضانی برای اولین بار در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر با ارائه موسیقی از قطعات دو آلبوم خود به‌نام «شیدایی درون 1 و 2» به اجرای برنامه پرداخت؛ این گروه موسیقی در این برنامه با اجرای قطعات «آفتاب می‌شود»، «بعدها»، «بانوی برفی»، «خاکستر نما»، «ترانه عاشقانه نیست»، «آن روزها»، «روی خاک» و «دگردیسی» در فرهنگسرای ارسباران تهران به استقبال مخاطبان خود رفت. 

فرشاد رمضانی در این برنامه با ابراز خوشحالی و خرسندی از حضور در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بعد از 13 سال تلاش، آلبوم موسیقی گروه دگردیس منتشر شد، بی‌تردید اعضای گروه دگردیس با اتکا به حمایت مخاطبان به کار خود ادامه می‌دهد.

سرپرست گروه موسیقی «دگردیس» در ادامه ضمن تشکر از مخاطبان خود برای حضور در سالن از حضور پیشکسوت موسیقی عین‌الله کیوان‌شکوه تقدیر کرد.

این گروه موسیقی با همکاری فرشاد رمضانی (سرپرست گروه)، بصیر فقیه‌نصیری (کیبورد و پیانو)، سهیل فقیه‌نصیری (گیتار)، آرش احمدی (گیتار)، سیاوش امامی (کیبورد و گیتار)، امیرعلی طاهری (درامز) و فرشاد رضایی (گیتار بِیس) از سال 1380 فعالیت رسمی و مستقل خود را شروع کرده است. البته در این اجرا آرش احمدی به خاطر شکستکی در ناحیه دست در گروه حضور نداشت و کیان ایرجی به جای آن گیتار نواخت.

پس از پایان اجرای «دگردیس» با فاصله بیست دقیقه‌ای، ماکان اشگواری به همراه امیر صارمی با ارائه دوئتِ آواز و گیتار که محصول سال‌ها بداهه‌نوازی و تجربه‌ مشترک این دو موزیسین است به استقبال مخاطبان خود رفتند.

این برنامه در جشنواره موسیقی برنامه دومین بار است که اجرا می‌شود، در واقع با لغو ناگهانی و تعجب‌ برانگیز کنسرت گروه موسیقی تندر، اجرای اشگواری به عنوان آخرین اجرای جشنواره‌ای در فرهنگسرای ارسباران تهران روی صحنه رفت.

برخی قطعات این کنسرت دو نفری قرار است در آینده‌ نزدیک در آلبومی با عنوان «دور» منتشر شود.



انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار