اصفهان؛

رقابت بانوان آران وبیدگلی در حفظ سوره واقعه و فجر

بانوان آران وبیدگلی در حفظ سوره واقعه و فجر رقابت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام حسن زاده مدیر عامل موسسه امیرالمومنین (علیه السلام) ، در گفتگوبا خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت:برگزاری مسابقه حفظ سوره های واقعه و فجر از طریق موسسه امیرالمومنین علیه السلام شعبه آران وبیدگل در بین بانوان این شهرستان یکی از این مسابقات است.

وی رشد دو و نیم برابری علاقه مندان به حفظ سوره های قرآنی طی سه ماه اخیر را تاکید کرد و افزود:این مسابقه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با تربیت 10 میلیون نفر حافظ قرآن کریم و به مناسبت میلادحضرت زینب (س) و ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به‌گفته‌وی، این مسابقه با حضور پرشور بانوان در دو گروه سنی بالای 18سال در رشته حفظ سوره واقعه و گروه سنی زیر 18سال در رشته حفظ سوره فجر اجراشد.

مدیر عامل موسسه امیرالمومنین (علیه السلام)، اظهارداشت: برگزاری آزمون مسابقه حفظ سوره های واقعه و فجر برای داوطلبین زیر12سال به صورت شفاهی برگزارشد.

حجت الاسلام حسن زاده،تصریح کرد:برگزاری مسابقه حفظ سوره واقعه و فجر باعث انس و علاقه مندی عموم مردم به حفظ دیگر سور قرآن و گامی برای ترغیب به فهم و تدبر در مفاهیم قرآنی شد.

وی،برگزاری آزمون حفظ سوره یاسین از طریق این موسسه در آبان ماه را یادآورشد و گفت: حدود 200 نفر در این آزمون شرکت کردند و به رقابت پرداختند.

به‌گفته‌وی، موسسه امیرالمومنین علیه السلام شعبه آران وبیدگل در اواخرخردادماه سال جاری در این شهرستان افتتاح شد که با استقبال پرشور خانواده ها از کلاسهای متنوع قرآن و نهج البلاغه این موسسه در این مدت کوتاه روبرو شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.