مسی، رونالدو و رئال را تحقیر کرد

لیونل مسی در دیدار شب گذشته بارسلونا و سلتا ویگو، پنالتی اش را به سوارز پاس داد تا رونالدو و رئالی ها را تحقیر کند.

مسی، رونالدو و رئال را تحقیر کردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار دیشب تیم های بارسلونا و سلتاویگو که با برتری شش بر یک بارسلونا همراه بود، یک اتفاق ویژه و نادر رخ داد.

بارسلونا در دقیقه 81 مسابقه و در حالی که سر بر یک از حریف پیش بود، صاحب یک ضربه پنالتی شد. مسی پشت توپ ایستاد ولی به جای اینکه خودش به طور مستقیم، توپ را به سمت دروازه بزند، در اقدامی عجیب، توپ را به سوارز پاس داد و او گلزنی کرد و هت تریکش را کامل کرد.

بعد از مسابقه، بسیاری از خبرنگاران این حرکت مسی را توهین به تیم سلتاویگو قلمداد و اعتقاد داشتند که او می خواست، این تیم را تحقیر کند.

اما اگر به جدول گلزنان لالیگا نگارهی بیندازیم رقابت رونالدو و سوارز را در جدول گلزنان مشاهده می کنیم و این موضوع که مسی به دلیل پیشی گرفتن سوارز از رونالدو در جدول گلزنان این کار را انجام داده است، به ذهنمان خطور می کند. سوارز با سه گلی که دیشب برابر سلتاویگو به ثمر رساند، 22 گله شد و با 2 گل بیشتر از رونالدوی 21 گله، در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

البته یک دلیل دیگر هم می توان برای پنالتی عجیب مسی پیدا کرد و آن دلیل باز هم به رئال مادرید و تحقیر این تیم مربوط می شود. این روزها رسانه ها از تکروی ستاره های رئال مادرید به خصوص سه مهاجم این تیم، رونالدو، بیل و بنزما انتقاد می کنند و اعتقاد دارند که این سه ستاره بیشتر به فکر موفقیت و گلزنی خودشان هستند تا تیمشان، انتقادی که هیچگاه به تیم بارسلونا وارد نبوده و همه کارشناسان، این تیم را به دلیل همکاری مثلث MSN در خط حمله ستایش می کنند. مسی با پاس دادن پنالتی دیشب، بار دیگر ثابت کرد که گلزنی برای او اهمیت زیادی ندارد و شاید هم می خواست که به تیم رئال مادرید و تکروی ستارگان این تیم طعنه بزند.

در هر صورت این پنالتی عجیب، سر و صدای زیادی در رسانه ها کرده است. اولین بار یوهان کرایف در 5 دسامبر 1982 در دیدار آژاکس و هلموند پنالتی اش را پاس داد و اولسن پنجمین گل آژاکس را در آن مسابقه به ثمر رساند.

برای دیدن پنالتی مسی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار