بندرعباس؛

مرگ مدیر ورزش بانوان هرمزگان با آتش سوزی خودرو

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان پیش از ظهر امروز در حادثه آتش گرفتن خودرو سمند درگذشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس؛ فرمانده پلیس راه هرمزگان گفت: یک دستگاه خودرو سمند متعلق به اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با ۳ سرنشین در محور بندرعباس- میناب ( نزدیک دانشگاه هرمزگان) به طور ناگهانی آتش گرفت.

سرهنگ مجیدزاده افزود:  خانم اصالت  پورغلام بندری در حین حرکت خودرو به دلیل ترس ، خود را به بیرون پرتاب کرد که متاسفانه دچار ضربه مغزی شد و در دم جان سپرد.

وی گفت: دو سرنشین دیگر خودرو پس از کنترل و توقف وسیله نقلیه خود را نجات دادند.

فرمانده پلیس راه هرمزگان افزود : علت آتش گرفتن خودرو سمند در حال بررسی است.

مرحومه خانم پورغلام بندری علاوه بر مسئول ورزش بانوان هرمزگان به عنوان سرپرست تیم بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس نیز فعالیت داشت.

فعالیت به عنوان نایب رییس هیات های ژیمناستیک، شنا، آمادگی جسمانی، و قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی هم در کارنامه  این بانوی فقید ۳۶ ساله هرمزگانی دیده می شود.

از وی دو فرزند پسر به یادگار مانده است.

بر اساس اعلام مسئولان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، خانم اصالت پورغلام بندری به همراه دو نفر دیگر از کارکنان این اداره برای شرکت در مراسم جشن بانوان عازم  شهرستان سیریک بودند.

پیکر مرحومه پورغلام بندری ساعت ۱۳ فردا(سه شنبه) پس از تشییع در ورزشگاه تختی بندرعباس در قطعه ورزشکاران بهشت زهرا بندرعباس( باغو) به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.