جهان نجاتی: بومی سازی عامل موفقیت شهرداری سیرجان است

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: بومی سازی علاوه بر کاهش هزینه قهرمانی در مسابقات لیگ را نیز به همراه داشته است.

مریم جهان نجانی در گفتگو با خیرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفت: فعالیتی را که چهار سال پیش با تیم ملی فوتبال جوانان شروع کردیم باعث ایجاد نسل جدیدی در فوتبال بانوان شد رقابت نزدیکی را در لیگ بوجود آورد و تا هفته پاینی رقابت برای قهرمانی پابر جا ماند.

وی ادامه داد:تیم شهرداری سیرجان بیشترین بها را به جوانان داده است و میانگین سنی این تیم 17 سال است و در جچند سال اخیر یکی از قویتری تیم های این رقابت ها بوده است.

جهان نجاتی ادامه داد:عنوان بهترن خط حمله لیگ برتر فوتبال بانوان به این تیم و معرفی شبنم بهشت به عنوان پدیده لیگ برتر نمونه بارز این جوانگرایی است.

وی در خصوص داوری مسابقات لیگ برتر فتبال بانوان گفت:داوری ها در این دوره از لیگ برتر مناسب بود و با وجود امکانات کم دائوران سوت های خوبی زدند و به نسبت از سال های گذشته داوری های بهتری را شاهد بودیم.

وی در پایان یاد آور شد:فدراسیون فوتبال باید بیشتر به بانوان بها دهد تمایل بیشتر حامیان مالی باعث رشد این ورزش می شود و در ایران جوانان مستعدی وجود دارد که می توانند آینده این رشته را تضمین کنند و فوتبال بانوان ایران را ارتقاء بدهند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار