در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

700 هزار نفر فاقد هر گونه کارت ملی هستند

مدیر کل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت نام احوال کشور گفت: از تعداد یک میلیون و 600 هزار نفری که فاقد کارت ملی بوده‌اند هم اکنون 700 هزار نفر فاقد کارت ملی هستند.

حمید رضا یغمایی مدیر کل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور در گفت‌وگو  با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: از تعداد یک میلیون و 600 هزار نفری که فاقد هر نوع کارت ملی بوده‌اند، 900 هزار نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام و ثبت نام کرده و 700 هزار نفر نیز باقی مانده که فاقد کارت ملی هستند.

وی تصریح کرد: هم اکنون چاپ کارت‌های هوشمند در کمتر از دو ماه انجام شده ولی در نظر است تا با تجهیز زیر ساخت ‌ها برای سال آینده این مدت به کمتر از 2 هفته کاهش یابد.

یغمایی افزود: این بازده زمانی 2 هفته فقط برای مدت زمان فعالیت صدور کارت یعنی از زمان ارسال فایل درخواست افراد برای ثبت نام احوال و چاپ کارت بوده و مراحل پستی و پیش ثبت نام در این طرح در نظر نیست.

مدیر نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور گفت: پیش بینی شده است تا پایان امسال تعداد 7 میلیون کارت هوشمند برای افراد بالای 15 سال و جامعه هدف صادر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار