۷۰ طرح نیمه تمام ورزشی دریزدوجود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ مسعود شریعتی مدیرکل ورزش وجوانان یزد گفت: دریزد ۷۰ طرح نیمه تمام ورزشی وجود دارد و این آمادگی را داریم تا آن‌ها را در هر مرحله از ساخت از طرح، نقشه و اجرا و پیشرفت فیزیکی پنج تا ۹۵ درصد و حتی سالن‌های ورزشی که برای تجهیزات نیاز به اعتبارات دارد را با واگذاری و مشارکت مردم به بهره برداری برسانیم.
شریعتی افزود: روش‌های واگذاری هم براساس روش‌های شناخته شده ازجمله ساخت، بهره برداری و انتقال، پرداخت اجاره به سرمایه پذیر و انتقال، تجهیز، بازسازی، مالکیت و بهره برداری و انتقال و واگذاری امتیاز قابل انجام است تا این پروژه‌ها با کاربری ورزشی به اتمام رسیده و به ارائه خدمات ورزشی به مردم بپردازد.
وی گفت: از همه مشارکت کنندگان درخواست داریم تا به اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه کنند و اعلام آمادگی کنند تا ما نیز تسهیلات و امکاناتی هم که در قالب قوانین و مقررات می‌توانیم به آن‌ها ارائه دهیم به صورت شفاف به آن‌ها اعلام کنیم.
مدیرکل ورزش وجوانان یزد گفت: در بحث ماده ۶ الحاق بوجه ۹۴ هم چندین مکان و زمین با کاربری ورزشی را به تجاری و مسکونی تبدیل نموده و برای فروش آماده می‌نماییم و در آمد به‌‌ همان شهرستان برگشت داده خواهد شد و برای تکمیل پروژه‌های ورزشی هزینه می‌شود.
شریعتی گفت: این آمادگی را داریم تا چنانچه متقاضی برای خرید اماکن باشد، این تغییر کاربری را انجام خواهیم داد و درآمد حاصل فروش را برای تکمیل پروژه‌های‌‌ همان شهرستان هزینه خواهیم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ۲۶ طرح نیمه تمام ورزشی در یزد در راستای اجرای قانون ماده ۲۷ الحاق بودجه ۹۴ آماده واگذاری و بهره برداری با مشارکت مردم است.
 
ااستان یزد دارای ۴۷ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده است. انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار