تبریز؛

آذربایجان مهد انقلابیون بزرگ در پیروزی انقلاب اسلامی

معاون وزیر و مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در وزارت جهادکشاورزی گفت: آذربایجان مهد انقلابیون بزرگ در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  قنبری در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 کشور با اظهار این مطلب افزود: خدا را شاکریم که امروز انقلاب اسلامی ایران در جهان در تمامی مسائل منطقه ای و جهانی نقش تعیین کننده و بسزایی دارد.

وی گفت: رهنمودهای روشنگرانه امام بزرگوار و تدابیر مدبرانه رهبر فرزانه و دانش سیاسی و شجاعت دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده باعث شد تا به اهداف ملت و نظام جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای دست یابیم.

قنبری افزود: ما باید اقتصاد کشور را به سمت بودجه غیرنفتی سوق داده و نقش نفت را در اقتصاد به حداقل برسانیم.

معاون وزیر و مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تاکید کرد: وزارت جهادکشاورزی در تضمین امنیت غذایی مسئولیت مهمی را برعهده دارد. امسال توانستیم با الطاف الهی و تلاش بی وقفه ی کارشناسان و کشاورزان عزیز در تولید گندم به تولید بالای 8 میلیون تن دست یابیم .

وی تصریح کرد: سال آینده، سال ارتقاء کیفیت محصولات کشاورزی است و به امید خدا باید استاندارد کیفیت محصولات تولیدی کشاورزی را به استانداردهای تعریف شده جهانی برسانیم. سال 95 شرکت غله و بازرگانی بحث خرید دانه های روغنی را مباشرت خواهد کرد.

قنبری در ادامه گفت: استان آذربایجان شرقی از نظر کیفیت نان دارای رتبه خوبی است و انشاءا... به عنوان پایلوت انتخاب خواهد شد. وی با اشاره به اهمیت صنایع فرآوری در ارتقاء کیفیت محصول تولیدی، بیان کرد: وجود صنایع فرآوری در افزایش کیفیت محصولات کشاورزی نقش موثر و بسزایی دارد و ما نیز از سرمایه گذاران در این مورد حمایت می کنیم.

سرپرست مدیرکل امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی نیز گفت: نظارت دقیق و مستمر بر اتحادیه های نانوایی سطح استان موجب شده کیفیت نان عرضه شده برای مصرف کنندگان بهبود یابد.

محمدزاده افزود: لازم است در راستای بهینه کردن تجهیزات مورد نیاز و کیفیت نان پخته شده سرمایه گذاری های مورد نیاز انجام گیرد.

وی در پایان سخنان خود عنوان کرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 کشور، در تعمیر سیلوهای ملکان و هشترود همت گمارده و سرمایه های ملی را حفظ نماید.
 
انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار