نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌کنم حمام‌‌های قدیمی و متروکه منطقه 17 به ساخت فضاهای فرهنگی و اجتماعی اختصاص پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران در رابطه با مشکلات منطقه 17 شهرداری تهران اظهار داشت: تعیین و تکلیف بزرگراه نواب که چندین سال است تعدادی ستون در این بزرگراه ساخته شده است مهم‌ترین مسائل به شمار می‌آید، زیرا در شان مردم منطقه مشاهده این گونه فضاها نیست.

وی افزود: تعدادی حمام قدیمی و متروکه در منطقه 17 وجود دارد که مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است که پیشنهاد می‌کنم به ساخت سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی اختصاص پیدا کند، همچنین کارگاه متروی خط سه بعد از اتمام عملیات احداث این خط مترو همچنان باقی مانده است و تخلیه نشده است که باید تا قبل از شروع سال نو جمع آوری شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: خیابان‌های حوالی خیابان خلیلی ظرفیت خوبی برای احداث پیاده راه را دارند که پیشنهاد احداث آن‌ها را برای شهرداری دارم.

طلایی افزود: 4 هزار خانواده شهید در منطقه 17 زندگی می‌کنند که برای  رسیدگی به امور اداری به مناطق دیگر مراجعه می‌کنند که لازم است بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی (ره) نمایندگی در این منطقه احداث کنند.

وی تصریح کرد: روشنایی معابر منطقه 17 کافی نیست و باعث ناامنی معابر شده است خوشبختانه پلیس توانسته است مجوز پلیس افتخاری را از مدیریت شهری اخذ کند و 3 میلیارد تومان نیز برای آن بودجه در نظر گرفته شده  که باید با کمک شهرداری کیوسک‌های نگهبانی برای افزایش ضریب امنیت مناطق احداث شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: وجود بافت‌های فرسوده نیازمند بازنگری در طرح‌های تفصیلی و مصوبات شورای شهر را نشان می‌دهد که باید در سال آینده درصدی از درآمد حاصل از فروش مجوز ساخت و ساز به نوسازی بافت‌های فرسوده اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار