اصفهان؛

افتتاح مرحله اول طرح دیواره های رنگی در اصفهان

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: مرحله نخست طرح دیواره های رنگی در خیابان آبشار اصفهان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بقایی با اشاره به اینکه اصفهان از نظر نورپردازی شب های کدری دارد افزود: امسال در آستانه هفته زیباسازی در سطح شهر اصفهان 60 طرح در قالب 4 دسته اساسی با عنوان پیشخوان اول برای شروع یک تحول در بحث زیباسازی شهری ارایه خواهیم کرد.

وی گفت: نورپردازی فضای شهری ، نماد های حجمی ، اصلاح دیوارهای بتونی شهر و دیوار نگاره ها از مهمترین فعالیت های انجام شده در بحث زیباسازی مناطق مختلف شهر اصفهان است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان هدف از اجرای این طرح ها را افزایش نشاط و شادی در سطح شهر بوده است و ادامه داد: در بخش نورپردازی شهری می توان به دیواره های رنگی در خیابان آبشار ، نورپردازی خیابان فیض در 20 روز آینده و نمادهای نوری که در سطح شهر مشاهده خواهیم کرد و خیابان های جابر انصاری و شیخ مفید برای سال های آینده در دستور کار قرارداده شده اند.

وی هزینه اجرای دیواره های رنگی را برای هر ساختمان 70 میلیون ریال برآورد کرد و افزود : تا کنون 8 ساختمان در 8 ساختمان این طرح را اجرایی کرده ایم که نزدیک به 600 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

بقایی خاطر نشان کرد: تا پایان امسال 6 محوطه کارگاهی که دیوارهایی تیره داشت و بزرگاه شهید همت واقع در حلقه سوم ترافیکی که دیوارهای بتونی نا مطلوبی داشت را با هنر معماری گذشته تا به امروز اصفهان و نام شهدا زینت خواهیم داد.

وی در پایان گفت: در هر کدام از زیرگذرهای شهر یکی از صنایع دستی شهراصفهان را معرفی خواهد کرد وادامه داد اولین بادنماد و شبیه سازی میدان چوگان را برای بازدید مهمانان نوروزی آماده خواهیم کرد که کار ویژه ایی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.