بازگشت اولادی به جمع قوهای سپید

مهرداد اولادی تا پایان لیگ پانزدهم به تیم ملوان انزلی پیوست.

بازگشت اولادی به جمع قوهای سپید

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد اولادی مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز با ثبت قرار دادی در هیئت فوتبال انزلی تا پایان لیگ پانزدهم به تیم ملوان انزلی پیوست.

البته وی در زمان حمید استیلی سرمربی مستعفی این تیم با ملوان تمرین می‌کرد اما بنا به شرایطی نتوانسته بود با ملوان ثبت قرار داد کند.

این مهاجم قائمشهری که سابقه 4 فصل بازی در جمع قوهای سپید را دارد، آمار 63 بازی و 27 گل را در این تیم به ثبت رسانده و حال امیدوار است با بازگشت به ملوان به روزهای اوج خود باز گردد.

البته با توجه به این که اولادی بازیکن سهمیه آزاد به شمار می رود خارج از مهلت قانونی نقل و انتقالات قرارداد خود را با ملوان به ثبت رساند.

از باشگاه ملوان انزلی خبر می‌رسد که اعضای هیئت مدیره این باشگاه برای انتخاب سرمربی این تیم به تهران آمده و قرار است تا عصر امروز از بین گزینه‌های مختلف سرمربی جدید خود را مشخص کنند.

البته گفته می‌شود مجید جلالی سرمربی سایپا با جدایی فرهاد پور غلامی دستیار خود جهت  هدایت ملوان انزلی مخالفت کرده و به احتمال فراوان این مربی در جمع نارنجی پوشان پایتخت باقی می‌ماند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اولادی ، انزلی ، قوهای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار