اخبار لیگ دسته یک؛

مربی تیم ملی امید هم به خونه به خونه رفت

مربی تیم ملی امید و مربی سابق پرسپولیس به تیم لیگ یکی ملحق شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  سعید عزیزیان مربی دروازه بان های تیم ملی امید امروز به تیم خونه به خونه ملحق شد.

عزیزیان تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد بست، وی از امروز در تمرینات شرکت می کند و دروازه بانان تیم باید زیر نظر وی به تمریناتشان ادامه دهد.

عزیزیان:تا پایان فصل در خونه به خونه هستم/ به لیگ برترصعود کنیم تمدید می کنم
مربی تیم خونه به خونه گفت:به دلیل شناختی که روی میثاقیان داشتم به این تیم آمدم.
سعید عزیزیان به خبرنگار ما گفت:تیم خونه به خونه می تواند فصل جدید لیگ برتری شود و مسولان باشگاه تیم قدرتمندی تشکیل دادند.

وی افزود:تاپایان فصل جاری با این تیم قرارداد امضا کردم و بدون شک به محض حضور در لیگ برتر قراردادم را تمدید خواهم کرد.

عزیزیان ادامه داد:پس از بررسی پیشنهاد این تیم شرایط برای همکاری را مهیا دیدم .
بدنیست بدانید وی از امروز در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد و مسولان به استقبال وی خواهند رفت.
مربیان و بازیکنان خونه به خونه 30 درصد جریمه شدند بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم خونه به خونه جریمه شدند بازیکنان و کادر فنی خونه به خونه به دلیل نتایج دو هفته اخیرشان جریمه شدند. تیم خونه به خونه در رفسنجان با نتیجه 2-1 شکست خورد تا با توجه به‌تساوی پیکان برابر ماشین‌سازی در تبریز اختلافش با صدر جدول به 8 امتیاز برسد. خونه به خونه هفته قبل نیز در بابل به نتیجه تساوی 2-2 با ماشین‌سازی متوقف‌شده بود تا مالک باشگاه کادر فنی تیم را 20 درصد و بازیکنان را 10 درصد جریمه کند.
انتقال بازی های ماشین سازی به ورزشگاه تراکتورسازی بازی های تیم لیگ یکی ماشین سازی تبریز قرار است به ورزشگاه یادگار امام منتقل شود.البته هنوز این موضوع قطعی نشده است اگر تداخلی در بازی های تراکتورسازی و گسترش فولاد به وجود نیاید شاگردان خطیبی در ورزشگاه یادگار باز ی خواهند کرد. سرمربی شهرداری اردبیل به ملوان نمی رود سرمربی تیم شهرداری اردبیل در تیررس تیم ملوان قرارگرفته است.
امروز نام احمدزاده در رسانه ها مبنی بر گزینه جانشینی حمید استیلی انتخاب شده است اما این مربی با شهرداری قرارداد دارد و نمی تواند به ملوان برود.به جز احمدزاده پورغلامی و کریمی هم جزو گزینه ها هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار